مدیرکل بهزیستی استان ایلام از برپایی مراسم ضیافت الهی در قالب سفره های افطاری برای مددجویان زیر پوشش این نهاد با کمک خیران و مشارکت مردم در تمام شهرستان های استان در طول ماه مبارک رمضان خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ فرهاد قیصربیگی در آیین افطاری اطعام و اکرام مددجویان زیر پوشش بهزیستی در شهر سرابله اعلام کرد: برای انجام کارهای خیر و نیکو و اکرام مددجویان با مشارکت خیران این طرح با یک میلیارد و 500 میلیون ریال و اطعام و اکرام سه هزار مددجو برگزار می شود.
قیصربیگی اضافه کرد: سرکشی از خانواده های مددجویان زیر پوشش، ضیافت افطاری و توزیع سبد غذایی میان مددجویان از برنامه های شاخص بهزیستی استان ایلام در ماه مبارک رمضان است.
وی جذب مشارکت های مردمی و خیران را از برنامه های سازمان بهزیستی دانست و افزود: رفاه و آسایش جامعه هدف خود را با مشارکت خییران با تمام توان انجام می دهیم ولی به کمک و یاری افراد نیکوکار و سخاوتمند نیاز داریم.
مدیرکل بهزیستی استان ایلام در ادامه از افتتاح شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) در ایلام خبر داد و اظهار کرد: این شیرخوارگاه توسط یک خیر در زمینی با زیربنای بیش از یک هزار متر و ساختمانی سه طبقه ساخته و تجهیز شده است.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.