فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مهمترین اولویت و برنامه کاری امسال پلیس در استان ایلام تامین امنیت مطلوب زائران اربعین حسینی(ع) است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ سردار حسین اشتری اعلام کرد: باید با هماهنگی تمامی عوامل نظامی و انتظامی ، دست اندرکاران اجرایی و عموم مردم ضمن رفع نواقص و مشکلات عزیمت زائران در سال های گذشته ، شرایط را برگزاری هرچه باشکوه تر این آیین در سال جاری فراهم کنیم.
اشتری یکی از راهبردی ترین برنامه های پلیس در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل را مبارزه قاطع با پدیده قاچاق کالا دانست و اضافه کرد: پلیس این رویکرد را در تمامی استان ها بویژه در مناطق مرزی که به مرزهای دریایی و خشکی ارتباط دارند دنبال می کند.
وی با یادآوری اینکه پلیس در ماه های اخیر موفقیت های شایان توجهی بویژه در حوزه رویارویی با شبکه ها و باندهای مافیایی قاچاق کالا داشته افزود: این رویه را با قدرت تمام ادامه و شرایط را برای تحرک و فعالیت این افراد بسیار سخت خواهیم کرد.
سردار اشتری اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات پلیس ایجاد امنیت و برقراری امنیت پایدار در محیط کسب و کار است و در هر جایی از کشور نیازمند سرمایه‌گذاری باشد پلیس آمادگی لازم را برای تامین امنیت محیط کار دارد.
وی با قدردانی از تلاش های مجموعه انتظامی استان ایلام گفت: عملکرد ناجای این استان منجر به کاهش جرائم ، افزایش کشفیات مواد مخدر و قاچاق کالا و برخورد با اراذل و اوباش و ناهنجاری های شده است ، ضمن اینکه کارکنان پلیس در ایلام از نظر سلامت اداری در رتبه های برتر کشور هستند.
گفتنی است سردار اشتری به منظور شرکت در آیین تودیع و معرفی فرماندهان قدیم و جدید انتظامی استان به ایلام سفر کرده است.
در این آیین با تقدیر از سردار علی دولتی فرمانده انتظامی سابق استان ایلام، با حکم سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور سردار نورعلی یاری به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان معرفی شد.
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ایلام ، اولویت ، پلیس ، امنیت ، زائرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.