معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان گفت: ولايت پذيری تنها راه نجات كشور از بحرانها و توطئه های دشمنان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛معاون هماهنگ كننده فرماندهی انتظامی استان ولايت پذيری و قانونمندی را اساس كار يگان ويژه عنوان كرد و گفت: اصلی ترين ويژگی يگان ويژه شجاعت، جوانمردی و غيرت در جامعه است.

سرهنگ کردلوافزود : حيات و آرامش سياسي ايران اسلامی ک به وجود امنيت وابسته است واز اين رو يگان ويژه يکی از کارآمدترين ابزار امنيتی در کشور است.

وی يگان ويژه را نيرويی تحت فرمان مقام عظمای ولايت و آماده ايثار و فداكاری عنوان كرد و افزود: در شرايط موجود، ولايت پذيری تنها راه نجات كشور از بحرانها و توطئه های دشمنان است كه اين ويژگی بارز در يگان ويژه وجود دارد.

سرهنگ كردلو بااشاره به اينکه يگان ويژه اصلي ترين نهاد متولی استقرار نظم وامنيت در جامعه است ، افزود : تامين امنيت پايدار ومقابله باهرنوع ناآرامی از ماموريت های ذاتی يگان ويژه است که نيازمند  حمايت افکار عمومی است.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان با بيان اينکه امروز نيروی انتظامی از مهم ترين اجزای تامين و توسعه امنيت ملی است، گفت: نيروی انتظامی زير چتر ولايت پرچم عدالت را در دست گرفته و برای توسعه نظم و امنيت اجتماعی ايفای نقش می کند.

وی در ادامه با اشاره به سطح بالای آمادگی كاركنان يگان ويژه گفت: عملکرد پليس ويژه ، حرفه ای و قابل الگو برداری برای ديگر واحدهای عملياتی نيروهای مسلح كشور است.

اين مقام انتظامی با اشاره به اينكه نقش يگان ويژه در تأمين امنيت و آرامش عمومی در جامعه برجسته، اثرگذار و انكار ناپذير است، افزود : مجهز شدن يگان ويژه به تجهيزات به روز و جديد را ضروری و نقطه اتکای مأموريت های انتظامی دانست.

انتهای پیام/ن



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.