فرماندار بهار گفت: از 609 مزار شهید در شهرستان بهار تاکنون 578 مزار در 4 شهر بهار و 40 روستا ساماندهی شده و 11 مزار نیز تا پایان ماه جاری ساماندهی می شود.

ساماندهی 578 مزار شهید در 4 شهر بهار و 40 روستابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن مرادی پناه در کارگروه ساماندهی گلزار شهدا این شهرستان گفت: حفظ آرمان شهدا و بسط ارزش های انقلاب اسلامی رسالتی مهم و همگانی است.

مرادی پناه تصریح کرد: این انقلاب میراث خون هزاران شهید، جانباز و حاصل مقاومت آزادگان سرافرار و پایداری نزدیک به نیم قرن ملت ایران در برابر استبداد و استکبار جهانی است و باید به بهترین شکل ممکن از دستاوردهای آن صیانت کنیم.

وی با بیان این مطلب که کار برای شهدا و ایثارگران عشق و اعتقاد خالص است، اظهار داشت: کمبود اعتبار و محدودیت های مالی دستگاههای متولی حوزه شهدا و ایثارگران نباید مانع از انجام کار در این حوزه شود.

فرماندار بهار ادامه داد: از 609 مزار شهید درشهرستان بهار تا کنون 578 مزار در 4 شهر بهار – لالجین – صالح آباد – مهاجران و 40 روستا ساماندهی شده و 11 مزار نیز تا پایان ماه جاری ساماندهی می شود و 20 مزار باقی مانده نیز با اعتباری بالغ بر 84 میلیون تومان تا پایان سال ساماندهی خواهند شد.

مرادی پناه عنوان داشت: تمامی اعضای این کارگروه باید دنبال کار عملیاتی باشند.

وی تاکید کرد: مسئولین با در نظر گرفتن ابعاد ارزشی نظام در کنار مردم همیشه حماسه ساز که بدنه اصلی این جامعه عظیم هستند، تلاش کنند تا فرهنگ انقلاب همچون فرهنگ عاشورایی معرفی و نهادینه شود.

فرماندار بهارگفت: همه دستگاه های اجرایی موظفند درخصوص تکریم خانواده های معظم شهدا، ساماندهی گلزار شهدا و ترویج فرهنگ و ایثار و شهادت در کنار دستگاه های فرهنگی و متولیان امر تلاش کنند.

مرادی پناه اضافه کرد: خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان در عرصه های مختلف نظام مقدس امتحان خود را پس داده اند و آنچه در حد توان و امکان آن ها بوده برای اعتلای کشور تقدیم کرده اند.

وی با اشاره به اینکه این خانواده ها از فرزندان و سرمایه های خود برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی گذشتند، عنوان کرد: بنابراین تکلیف ما در برابر این خانواده ها چند برابر شده و بایستی به درستی به آن بپردازیم.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.