مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ از اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 94 پایگاه منتخب شهرستان خبر داد.

اجرای طرح جوانه‌های صالحین در 94 پایگاه بسیج کبودراهنگ

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛حجت الاسلام علیرضا علیجانی گفت: این برنامه با شعار «نشاط و تعالی با محوریت اقتصاد مقاومتی» و با هدف تقویت شبکه شجره طیبه صالحین و تقویت هویت حلقه‌ها و نقش‌آفرینی آنها در مأموریت پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.


علیجانی افزود: طرح جوانه‌های صالحین با ایجاد شور و نشاط و تقویت شعار اقتصاد مقاومتی برای سازندگی روحی و اخلاقی و فکری نوجوانان و جوانان در 94 پایگاه منتخب شهرستان فعالیت خود را با ثبت‌نام علاقمندان از 17 خرداد ماه آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: ما در نظر داریم در طول اجرای این طرح سه موضوع اصلی و اساسی را به بدنه جامعه منتقل کنیم که اولین موضوع آشنایی مخاطبین با نماز و مقدمات آن و تأثیر نماز در زندگی فردی و اجتماعی آنها است.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ناحیه کبودراهنگ به دومین موضوع اصلی و اساسی، روخوانی و روانخوانی قرآن و ریشه‌کن کردن بی‌سوادی قرآنی اشاره کرد و گفت: در این زمینه کلاس ها و کارگاه‌های قرآنی در سطوح ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در راستای رفع اشکال و تصحیح در روانخوانی و روخوانی در طول طرح برگزار می شود.

وی ادامه داد: تحقق شعار اقتصاد مقاومتی سومین موضوع اصلی و اساسی است که با هدف نهادینه‌سازی این امر مهم که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید دارند، است و به صورت کارگاهی و جدی در طول طرح برگزار خواهد شد.

علیجانی ابراز داشت: جامعه هدف در این طرح اعضاء عادی و فعال بسیج، حلقه های صالحین و آحاد نوجوانان و جوانان علاقمند به شرکت در برنامه‌های بسیج است.

وی یادآور شد: در راستای پیشبرد بهتر برنامه‌ها و وحدت رویه در اجرای این طرح، همکاری‌های لازم در امر هر چه بهتر اجرا شدن و خدمات دهی به بسیجیان با اداره ورزش و جوانان و اداره آموزش و پرورش شهرستان به عمل آمده است.

انتهای پیام/ خ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.