عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: با کمبود اعتبارات و عدم تخصیص بودجه لازم، دیگر رمقی برای اجرای پروژه های عمرانی در کشور نمانده است.

رمقی برای اجرای پروژه های عمرانی در کشور وجود ندارد/محرومیت زدایی تنها یک شعار استسید احسن علوی عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اینکه دیگر رمقی برای اجرای پروژه های عمرانی وجود ندارد، اظهار داشت: با کمبود اعتبار و عدم تخصیص منابع، پروژه های عمرانی بیشماری در سراسر کشور به طور کامل تعطیل و یا ناقص اجرا می شوند.

وی با بیان اینکه نبود منابع در بخش پروژه های عمرانی، بی اعتمادی و بدبینی در بین پیمانکاران و دیگر دستگاه های ذیربط به وجود آورده است، افزود: با کمبود منابع و نبود امکانات، روند ساخت و ساز متوقف شده و تا زمان تامین اعتبار لازم ، پروژه مورد نظر بلاتکلیف و با گذر زمان مستهلک می شود.

علوی ادامه داد: متاسفانه از 50 هزارمیلیارد تومان منابع در نظر گرفته شده برای پروژه های عمرانی تنها 20 میلیارد آن تخصیص داده شد.

وی با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه حساسیت پروژه های عمرانی در کشور را جدی نمی گیرند، تصریح کرد: دولت ،حتی اتخاذ یک برنامه ریزی دقیق را برای بهبود شرایط فعلی دریغ می کند به طوریکه وقتی بودجه مورد نظر این حوزه را به سازمان برنامه ریزی پیشنهاد دادیم، مبلغ درخواستی را زیاد دانسته و از ما دلخور شدند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه محرومیت زدایی تنها یک شعار است، گفت: با اندیشیدن تدابیر درست در بخش بودجه های عمرانی و کاهش هزینه های جانبی، می توان استان های محروم را نیز به میانگین کشوری وارد کرد در غیر اینصورت با ادامه روند فعلی، محرومیت زدایی تنها شعاری است که مسئولان در زمان نیاز از آن استفاده می کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۰ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
برگزاری همایش معرفی پروژه های سرمایه گذاری شهرداری ها در بخش مدیریت شهری , شهرسازی, حمل و نقل, ترافیک, اتوماسیون شهری, سی ان جی,...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
فعال شدن پروژه های عمرانی, راهسازی, پل سازی, بیمارستان سازی, تنها راه خروج از رکود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
فعال شدن پروژه های عمرانی, راهسازی, پل سازی, بیمارستان سازی, تنها راه خروج از رکود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۷ خرداد ۱۳۹۵
ساخت خیابان ۵۵ متری اراک پس از ۱۵ سال از تصویب پروژه خط قرمز در کمیسیون زیربنایی دولت همچنان بلاتکلیف است
آخرین اخبار