سرمربی تیم ملی روسیه از طرفداران این تیم خواست برای اخراج تیمش از یورو 2016 بهانه به دست یوفا ندهند.

بهانه به دست یوفا ندهیدبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  پس از آن که یوفا روسیه را به دلیل اغتشاش هوادرارانش قبل و بعد از دیدار با انگلیس به طور مشروط از یورو 2016 تعلیق کرد ،لئونید اسلوتسکی سر مربی روسیه در آستانه دیدار روز چهارشنبه تیمش با اسلواکی در شهر لیل باردیگر از هواداران تیم ملی خواست رفتار شایسته ای از خود نشان دهند تا یوفا نتواند این تیم را از دور رقابت ها کنار بگذارد.

اتحادیه فوتبال روسیه (RFU) روز دوشنبه با صدوربیانیه ای از هواداران خواست از شرکت در اقداماتی که می تواند جایگاه  تیم ملی کشورشان را در یورو به خطر اندازد، اجتناب کنند و اسلوتسکی هم همین درخواست را امروز تکرار کرد.
او امروز (سه شنبه) گفت:ما دیروز از سوی تیم و کادرفنی اطلاعیه مطبوعاتی را منتشر کردیم و از  هواداران خواستیم  در چارچوب قوانین رفتار کنند. من می خواهم دوباره همین کار را بکنم. 

آنها در بازی با انگلستان به خوبی از ما  پشتیبانی کردند و من امیدوارم که به حمایت خود ادامه دهند. ما نیاز به حمایت داریم  اما ما باید تاکید کنیم که ما  روی حمایت در چارچوب قانون تمرکز داریم. ما باید  از ورود به موقعیت های خطرناک اجتناب کنیم  و امیدواریم که آنها این مسئله را درک  و از ما حمایت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار