دادگاه مارسی شش نفر از طرفداران تیم ملی فوتبال انگلیس را که در درگیری های خشونت آمیز مارسی شرکت داشتند به زندان محکوم کرد.

6 هوادار انگلیسی به زندان محکوم شدند به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛این افراد که همگی روز دوشنبه در دادگاه شهر مارسی به مدت پنج ساعت حضوریافته و محاکمه شدند، بین یک تا سه ماه زندانی خواهند شد.

جوانترین فرد این گروه 20 ساله، و مسن ترین آنها  41 ساله است که به ترتیب به دو و سه ماه زندان محکوم شدند و به مدت دو سال حق ورود به خاک فرانسه را نخواهند داشت.

همچنین در ساعات پایانی روز دوشنبه مشخص شد که چهار هوادار دیگر انگیس به زندان محکوم شده اند.

اشلی کلی، 26، یک کارگر ساختمانی اهل بیرمنگام، به دلیل پرتاب هفت بطری، به مدت سه ماه به زندان محکوم و دو سال از ورود به فرانسه  محروم شد.

پل جکسون،  ساله21، به جرم پرتاب چند بطری به سوی  پلیس و هواداران در روز شنبه، به یک ماه زندان و دو سال محرومیت از ورود به فرانسه،محکوم شد.

لی فیلیپس، 23 ساله، نیز به دلیل پرتاب  چند بطری به سوی یک  زن،به یک ماه زندان و محرومیت  دو ساله از ورود به فرانسه ،محکوم شد.

در همین حال، یک مرد 24 ساله برای پاسخ به اتهامش مبنی برشرکت در درگیری های  جمعه گذشته در مارسی به دادگاه بدوی بیرمنگام احضار شده است.

یک انگلیسی دیگر امروز در دادگاه حاضر خواهد شد.

گفتنی است پیش از دیدار روز شنبه انگلیس و روسیه در رقابت های یورو 2016، درگیری سه روزه ای میان هواداران دو تیم با یکدیگر،پلیس و فرانسوی ها درگرفت که 35 مجروح بر جای گذاشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار