واکنش عجیب روس ها نسبت به رفتار ناشایست اوباش فوتبال روسیه!

پشتیبانی همه جانبه سیاستمدار روسیه از آشوبگران روسی!

یک سیاستمدار روس که از مقامات ارشد فدراسیون فوتبال روسیه نیز هست، اقدام ناشایست اوباش فوتبالی کشور خود را در ایجاد درگیری ستود!

پشتیبانی همه جانبه سیاستمدار روسیه از آشوبگران روسی!به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایگور لبدوف عضو کمیته اجرایی اتحادیه فوتبال روسیه و از اعضای مجلس عوام این کشور، در پشتیبانی تمام قد از آشوبگران روسی اعلام کرد: من هیچ مشکلی در ایجاد درگیری از سوی هواداران روسیه نمی بینم.

وی در ادامه در اظهار نظری عجیب اعلام کرد: برخلاف همه من می گویم: "آفرین بچه ها، بسیار عالی! همچنان به کار خود ادامه دهید!"

لبدوف مقامات فرانسوی را به علت ایجاد درگیری میان هواداران دو تیم انگلیس و روسیه مورد سرزنش قرار داد و از مقامات رسمی سایر تیم ها برای اظهار نظر علیه هواداران خود به شدت انتقاد کرد.

وی افزود: در 9 مورد از هر 10 مورد، هواداران فوتبال برای درگیری و آشوب به تماشای بازی ها می روند و این موضوع کاملا طبیعی است!

هواداران ما از غرور ملی کشور خود دفاع کردند و به انگلیسی ها اجازه بی احترامی نسبت به سرزمین مادری خود را ندادند!

ما باید هواداران خود را درک کنیم و آنها را ببخشیم!

بنابر اعلام مقامات فرانسوی، 150 تن از هواداران آشوبگر تیم ملی فوتبال روسیه، در درگیری ها و خشونت های شهر مارسی شرکت داشته اند.

شایان ذکر است که اتحادیه فوتبال اروپا پیشتر تیم های روسیه و انگلیس را در صورت تکرار چنین اتفاقاتی، تهدید به کنار گذاشته شدن از رقابت های یورو 2016 کرده بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار