"دانیل پینتو" معتقد است جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا بر روند سرمایه‌گذاری در کشورهای قاره سبز تأثیر مخرب دارد.

پیامدهای مخرب جدایی انگلیس تا سال‌ها ادامه داردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه سی‌ان‌بی‌سی؛ خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بر روند سرمایه‌گذاری در این کشور و سایر کشورهای اتحادیه اروپا تأثیر منفی دارد و اثرات مخرب آن تا سال‌ها بعد ادامه پیدا می‌کند.

"دانیل پینتو،" مدیر اجرایی موسسه مالی جی پی مورگان با اشاره به پیامدهای فاجعه‌بار خروج انگلیس از اتحادیه اروپا هشدار داد: جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا نه‌ تنها بر روند سرمایه‌گذاری در انگلیس و دیگر کشورهای اروپایی تأثیر مخرب دارد بلکه موجب انتقال هزاران شغل از انگلیس به دیگر کشورهای اروپایی می‌شود.

وی ادامه داد: بدون شک جدایی انگلیس از اتحادیه اروپا مزایایی را در طولانی‌مدت به دنبال دارد ولی دست یافتن به این مزایا به‌طور قطع مشکل خواهد بود و تأثیر آن چیزی جز تحمل فشار اقتصادی نیست. این تصمیم تا سال‌ها ممکن است بر پیکره اقتصاد انگلیس و سایر کشورهای اروپایی صدمه وارد کند.

دولت انگلیس تصمیم دارد سوم تیرماه (23 ژوئن 2016) همه‌پرسی سراسری برای خروج یا ماندن این کشور در اتحادیه اروپا را برگزار کند. نتایج نظرسنجی‌های اخیر از افزایش طرفداران خروج انگلیس از اتحادیه اروپا حکایت دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار