به بهانه گل خداحافظی سلسائو از کوپا آمریکا

هندهای مشهور فوتبال کدامند؟

تیم ملی برزیل از رقابت های کوپا آمریکا حذف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی برزیل که در گروه دوم رقابت های کوپا آمریکا با کسب چهار امتیاز حذف شد ، اگر می توانست مقابل پرو امتیازی کسب کند ، صعود خود از مرحله گروهی را قطعی می کرد اما گلی دریافت کرد که مشخص بود ، مهاجم پرو با دست آن را وارد دروازه سلسائو کرده  و داور موفق به مشاهده و تشخیص آن نشده است.

 پس از آن گل بازیکنان برزیل هر اندازه که به داور اصرار کردند ، فایده ای نداشت و در پایان هم با همان 1 گل مغلوب حریف شدند و از رقابت های کوپا خداحافظی گردند.

حال در همین راستا نگاهی به 5 خطای هند مشهور تاریخ فوتبال کرده و آنها را بررسی می کنیم.

1- دست خدا: گلی که توسط دیگو آرماندو مارادونا ستاره افسانه ای فوتبال آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 1986 مکزیک برابر انگلیس به ثمر رساند در صدر گل های خطا با دست قرار می گیرد ، از این گل به عنوان مشهورترین هندتاریخ فوتبال نیز یاد می شود.

2-گلی که سرخیو آگوئرو در سال 2006 با پیراهن اتلتیکومادرید برابر رکرتیوو هوئلوا به ثمر رساند ، این گل نیز به وضوح با ضربه دست این مهاجم آرژانتینی و داماد سابق دیگو مارادونا به ثمر رسید.

3- گلی که می توانست به قیمت قهرمانی بارسلونا تمام شود ، لیونل مسی با ضربه دست خود برابر اسپانیول در آخرین بازی لالیگا فصل 07-2006 دروازه کامنی را باز کرد اما گل دقایق آخر رائول تامودو سبب شد تا این گل هم فایده ای برای آبی اناری ها نداشته باشد و قهرمانی از دست پسران کاتالان پرید.

4-  تیری هانری مهاجم و کاپتان وقت تیم ملی فرانسه در مقدمانی جام جهانی 2010 با دست مانع از بیرون رفتن توپ از زمین شد و پس از آن اتفاق با گلی که به ثمر رسید ، فرانسه راهی جام جهانی 2010 شد و ایرلند جنوبی نی از جام جهانی خداحافظی کرد.

5-  دیدار دو تیم برزیل و پرو در دور گروهی کوپا آمریکا 2016 که پرو موفق شد با تک گلی که با ضربه دست توسط رودیاز به ثمر رسید ، برزیل را مغلوب کند و دونگا و شاگردانش را به خانه بفرستد.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار