تیم ملی ایتالیا با وجود ارائه یک بازی خوب برابر بلژیک در دیدار دیشب اما آنتونیو کونته باید فکری به حال خط حمله ضعیف تیمش در دیدارهای آینده کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم ملی ایتالیا در حالی دیشب با ارائه یک بازی خوب موفق شد با دو گل تیم قدرتمند بلژیک را شکست دهد که به نظر می رسد با وجود زدن دو گل در دیدار دیشب در خط حمله مشکل گلزنی دارند.
هر دو گل ایتالیا را در دیدار دیشب هافبک های این تیم به ثمر رساندند و دو مهاجم این تیم یعنی پله و ادر نتوانستند بازی خوبی به نمایش بگذارند.
 
آتزوری برخلاف خط دفاعی قدرتمندی که دارد و شاید بهترین خط دفاع جام محسوب می شود ، در خط حمله اوضاع خوبی ندارد و شش مهاجمی که کونته به تیم ملی دعوت کرده ، روی هم 14 گل ملی دارند که آمار این شش مهاجم روی هم از گلهای ملی دنیله دروسی هافبک با تجربه این تیم که 18 گل زده است ، کمتر است. دروسی در حال حاضر بهترین گلزن ایتالیا محسوب می شود و پس از او ، جورجو کیه لینی مدافع آتزوری با شش گل نفر دوم است.

بهترین مهاجم ایتالیا از لحاظ گل ملی ، گراتزیانو پله است که پنج گل به ثمر رسانده است.  پس از او الشراوی 3 گل ، اینسینیه و ادر 2 گل و زازا و ایموبیله نیز فقط یک گل ملی در کارنامه دارند.
با توجه به ضعف این تیم در خط حمله و هافبک های متوسط در خط هافبک ، به نظر می رسد ایتالیایی ها برای موفقیت در این جام بیشتر روی خط دفاع قدرتمند خود حساب کردند و البته وجود یک سرمربی باهوش به نام آنتونیو کونته.


انتهای پیام
برچسب ها: ایتالیا ، یورو ، 2016 ، کونته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار