برانکو:

برای طارمی آرزوی موفقیت می کنم/ ملی پوشان غایب جریمه می‌شوند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری گفت: من از باشگاه خواستم که ظرف 24 ساعت آینده تیم را برای فصل آینده تکمیل کند.

حاشیه های نشست خبری برانکوبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان برانکو ایوانکوییچ در جمع خبرنگاران گفت: در ابتدا باید اعتراف کنم که دلم برای شما تنگ شده بود و بی‌صبرانه منتظر شما بودم. همچنین از شما خبرنگاران عذرخواهی می‌کنم که استادیوم جدید برای مصاحبه وضعیت مساعدی ندارد به هر حال شما صبر و تحمل داشته باشید چرا که به زودی شرایط لازم را فراهم می‌کنیم.

وی در ادامه عنوان کرد: ما از دیروز تمرینات خود را شروع کردیم طبق برنامه چند روزی تمرینات آماده سازی در تهران خواهیم داشت و یک اردوی آماده سازی در اکراین برگزار می‌کنیم.

برانکو تصریح کرد: از آنجایی که تیم تکمیل نشده است انتظار من از باشگاه این است که ظرف 24 ساعت آینده کم و کاستی‌ها را جبران و تیم کامل شده‌ای را تحویلم بدهد تا کار خود را ادامه دهم. لیست شش نفره سهمیه بزرگسال ما تکمیل شده است و چند بازیکن جوان هم برای تست دادن به تمرین می‌آیند تا از بین آنها بازیکنان جوان خود را انتخاب کنند. ما تا کنون بازیکنان خوبی همچون بیرانوند، امیری، انصاری، حسینی و الوان‌زاده بازیکن جوان لیگ دسته یک را جذب کردیم همچنین درویش‌وند را به جای قدیمی‌پور به خدمت گرفتیم. امیدوارم مشکل میلاد کمندانی و عالیشاه هم حل شود و جا هم برای بازیکنان خارجی وجود دارد. در حال حاضر جلسه‌ تمرینی ما در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود. ما در این تمرینات قصد داریم وضعیت بازیکنان را بسنجیم.

سرمربی پرسپولیس بیان کرد: طبق برنامه اردویی در اکراین به مدت 10 روز برگزار می‌کنیم این اردو از 6 تا 15 تیر ماه خواهد بود. 

وی در مورد غیبت ملی پوشان در تمرینات تیم گفت: بازیکنانی که در تمرینات شرکت نکنند جریمه می‌شوند آنها می‌دانند که از باشگاه حقوق می‌گیرند و موظف هستند در تمرینات شرکت کنند. 

برانکو در مورد اینکه قول قهرمانی برای فصل آینده می‌دهد یا نه بیان کرد: حضور در سه جام سخت است و انتظارات زیادی از باشگاه پرسپولیس می‌رود. ما به این امر واقف هستیم و طبیعی است که ما باید این توقعات را برآورده کنیم. 

فکر می‌کنم این انتظارات فشار روی عملکرد پرسپولیس بگذارد. هدف ما موفقیت در هر سه جام است و همه تلاشمان را برای رسیدن به اهداف انجام می‌دهیم. من می‌توانم قول‌های زیادی بدهم اما تنها قول صد در صدم این است که کار و کار می‌کنیم تا به هدفمان برسیم. 


برانکو در ادامه بیان کرد: در فوتبال نمی‌شود قول صد در صد داد ما از انتظارات هواداران اطلاع داریم و قصد داریم رضایتمندی و شادمانی را به هواداران تقدیم کنیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه گفته می‌شود نقل و انتقالات زیر نظر وی انجام نمی‌شود بیان کرد: ما در لیست 15 بازیکن داشتیم که موفق به جذب 6 بازیکن شدیم برخی از بازیکنان را به علت داشتن قرارداد نتوانستیم جذب کنیم بعضی دیگر هم به دنبال بازارگرمی و حضور در کشورهای دیگر هستند. با در نظر گرفتن این موضوعات 15 بازیکن را در لیستمان قرار دادیم به هر حال همه بازیکنان جذب شده در لیست من هستند. 

برانکو در مورد اینکه فصل گذشته اعتقادی به سیدجلال حسینی نداشت بیان کرد: من هیچوقت این موضوع را بیان نکردم که سیدجلال را نمی‌خواهم فصل گذشته ماریچ، اومانیا، بنگر و نورمحمدی را داشتیم بر این اساس جا برای سیدجلال وجود نداشت. بنابراین ما جایی برای سیدجلال نداشتیم وگرنه وی را جذب می‌کردیم. 

وی در مورد اینکه امید عالیشاه در آستانه جدایی قرار دارد بیان کرد: این موضوع مربوط به باشگاه است و وضعیت این بازیکن قرار است به زودی مشخص شود. به هر حال همه بازیکنان جذب شده در لیستم بودند و تا 24 ساعت آینده تیم تکمیل می‌شود. 

برانکو درباره احتمال حضور پرسپولیس در پلی آف گفت: این موضوع یک گام به عقب نیست به هر حال کاری از  دستم بر نمی‌آید اگر مجبور باشیم در پلی آف شرکت می‌کنیم همچنین مشخص نیست که این موضوع حدس و گمان یا قطعیت دارد. 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه این تیم آسیایی بسته شده تصریح کرد: ما نه فقط برای آسیا بلکه برای هر فصل باید بهترین تیم را داشته باشیم همچنین بازیکنانی تربیت کنیم که بتوانند در آینده به پرسپولیس کمک کنند.

برانکو در مورد اینکه منصوریان برای پرسپولیس کری خوانده است بیان کرد: غیر از این موضوع باید تعجب کرد چرا که مربی استقلال آمده تا تیمش بهترین نتایج را کسب کند. اما ما تنها به خودمان نگاه و سعی می‌کنیم قوی‌تر باشیم. تیم ما اهداف بزرگی را پیش رو دارد. 

وی در مورد اینکه بهترین دروازه‌بانان در پرسپولیس نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند بیان کرد: پس شما به بیرانوند و لوبانف اعتقادی ندارید که این موضوع را مطرح می‌کنید. دروازه‌بان ملی پوش نفت تهران را جذب کردیم بیرانوند در نفت تهران عملکرد خوبی داشت وی تجربه زیادی در رده‌های باشگاهی و ملی دارد و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی کرده است انتظار داریم که وی در پرسپولیس هم عملکرد خوبی داشته باشد. 8 بازی دوستانه در نظر گرفتیم که تمام بازیکنان حضور خواهند داشت. 

برانکو در مورد احتمال جدایی طارمی و عالیشاه بیان کرد: ما مهاجمان خوبی در حد و اندازه آنها جذب می‌کنیم و ما قصد حفظ و تمدید قرارداد مهدی طارمی را داشتیم اما متاسفانه وی قصد جدایی و حضور در اروپا را دارد همچنین شنیده‌ام طارمی قراردادی با باشگاه اسپانیا امضا کرده است بر این اساس کاری از دستم بر نمی‌آید به شخصه آرزو دارم وی در تیم جدید هم بتواند گل‌های زیادی به ثمر برساند. همچنین تمایل به حفظ عالیشاه را داریم امیدوارم تا 24 ساعت آینده تکلیف این دو بازیکن مشخص شود وگرنه بازیکن دیگری را جذب خواهیم کرد. ما جایگزین‌هایی را برای این بازیکنان داریم و سه بازیکن خارجی در لیستمان قرار دادیم که به زودی بازیکنان مدنظر را جذب می‌کنیم به هر حال اول قصدمان جذب بازیکن داخلی و بعد به خدمت گرفتن بازیکنان خارجی است. 

برانکو در مورد جذب مهاجم آفریقایی میلان بیان کرد:‌ باشگاه باید در این مورد صحبت کند و در مورد جذب بازیکنان خارجی تصمیم بگیرد. 

وی در مورد بازی تیم کرواسی در یورو 2016 بیان کرد: این تیم بازی سختی با ترکیه دارد همچنین تیم کرواسی در سخت‌ترین گروه قرار گرفته اما پتانسیل و کیفیت بالایی دارد به طور حتم کرواسی یکی از پدیده‌های یورو خواهد بود. انتظار دارم در اولین بازی مقابل ترکیه کیفیت لازم را نشان دهد. 


سرمربی پرسپولیس در مورد جدایی کاپیتان‌های پرسپولیس بیان کرد: ما اول تیم را می‌بندیم و بعد کاپیتان را انتخاب می‌کنیم. بازیکنان زیادی داریم که پتانسیل کاپیتانی را دارند.

برانکو در مورد جدایی خارجی‌های این تیم بیان کرد: من همین الان می‌گویم که بازیکن خوب جذب می‌کنم و برایم فرقی نمی‌کند اهل کدام کشور باشد. فقط خوب و باکیفیت باشد. بازیکن خارجی باید شخصیت خوبی داشته باشد و بتواند به پرسپولیس کمک کند. بازیکن از کرواسی و برزیل فرقی نمی‌کند و فقط برایم کیفیت مهم است. 

برانکو در مورد اینکه از ورزشگاه کاظمی رضایت دارد یا نه بیان کرد: ورزشگاه کاظمی یک استادیوم جدید است اما تمام نیازهای ما در این ورزشگاه وجود دارد. این استادیوم را به زودی تکمیل‌تر خواهیم کرد و شرایط بهتری را فراهم می‌کنیم. 

وی درباره انتقاد مهدی ترابی و مهرداد محمدی به این تیم گفت:‌ به هر حال در فصل نقل و انتقالات مطالب زیادی در مورد بازیکنان گفته می‌شود اما شش بازیکن ما تکمیل شده است و غیر از این بازیکنان نفر جدیدی را جذب نمی‌کنیم. سقف تعداد بازیکنان ما محدود است و بر اساس نیازمان بازیکن گرفتیم. اسامی اعلام شده را تایید نمی‌کنم و بعد از نهایی شدن آن را به اطلاع عموم می‌رسانم. 

وی در پایان درباره اینکه منصوریان خواستار کنعانی‌زادگان شده است خاطر  نشان کرد: کنعانی‌زادگان بازیکن پرسپولیس است و ما موافق جدایی وی نیستیم. 


در حاشیه این نشست:

شایان ذکر است؛ اتاقی که برای نشست خبری برانکو در نظر گرفته شده بود به دلیل تعداد زیاد خبرنگاران جای کافی نداشت و خبرنگاران محبور شدند صندلی های خود را به سالن مجاور انتقال دهند.


انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار