معاون سنجش و خدمات ارزشیابی دانشگاه علمی کاربردی گفت: به دلیل تامین هزینه های این دانشگاه دانشجویان باید بدهی مربوط به شهریه را به طور کامل قبل از امتحانات پرداخت کنند.

عباس علایی نوین معاون سنجش و خدمات ارزشیابی دانشگاه علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به دریافت شهریه برخی مراکز علمی کاربردی در ایام امتحانات اظهار داشت: مراکز علمی کاربردی به عنوان یک دانشگاه مهارتی و تقاضا محور یارانه ای از طرف وزارت علوم به آن تعلق نمی گیرد و هزینه هایش از شهریه دانشجویان تامین می شود.

وی ادامه داد: دانشجویانی که در زمان انتخاب واحد در اول ترم تحصیلی از وام استفاده کرده اند، در صورت بدهی به برخی از مراکز علمی کاربردی از ورودشان به جلسات امتحانات ممانعت صورت می گیرد.

معاون سنجش و خدمات ارزشیابی دانشگاه علمی کاربردی در خصوص مشکلات مالی دانشجویان گفت: سقف اعطای وام به دانشجویان این دانشگاه محدود است و دانشجویان تمام شهریه خود را نمی توانند وام بگیرند و به همین خاطر دانشجویان باید بدهی خود را پرداخت کنند.

علایی یاد آور شد: من امیدوارم وزارت علوم به دانشگاه علمی کاربردی که نسل جدیدی از دانشگاه های موجود در دنیا است یارانه مخصوص دانشگاه های نظری را بپردازد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.