رئیس اتحادیه میوه و سبزی گفت: قیمت هویج نسبت به چند هفته گذشته به سبب عرضه محدود افزایش چشمگیری یافته است.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به افزایش قیمت هویج اظهار داشت: قیمت هویج نسبت به چند هفته گذشته به سبب عرضه محدود افزایش چشمگیری یافته است.

وی افزود: در حال حاضر قیمت هر کیلو هویج 2 هزار و 200 الی 2 هزار و 300 تومان است و از طرفی قیمت محصول با توزیع و عرضه محصول از مناطق دیگر کاهش می یابد.

مهاجران با اشاره به کاهش 50 درصدی انگور یاقوتی بیان کرد: قیمت انگور یاقوتی در بازار با 50 درصد کاهش از کیلویی 16 هزار تومان به 8 هزار تومان رسیده است.

وی با اشاره به قیمت هندوانه گفت: با توجه به وزش باد گرم در استان خوزستان محصول هندوانه استان های جنوبی از بین رفت و اکنون تنها هندوانه از منطقه شیراز عرضه می شود که تا 15  روز آینده با رسیدن محصول از بوئین زهرا و اراک قیمت ها کاهش  می یابد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به قیمت میوه ها تصریح کرد: در حال حاضر  متوسط قیمت هر کیلو سیب گلاب، زردآلو و هلو 8 هزار تومان، گیلاس تکدانه 12 الی 13 هزار تومان، مشهدی 5 الی 6 هزار تومان، خیار گلخانه 700 الی هزار و 500 تومان، توت فرنگی سنندج 7 الی 8 هزار تومان، گوجه 600 الی هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار