قلب های عاشقی که برای نخستین بار به حرم امام مهربانی ها مشرف شدند

کاروانی از قلب های بیقراری که برای اولین بار به دیدار مولای خود در مشهد در ماه میهمانی خدا می شتابند و چه زیباست دست های خیری که آلام این قلب های بیقرار شده و با تقبل هزینه های سفر زیارتی،همسفر این کاروان عاشق شده اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) وخیرین شهرستان تربت جام ،50 نفر از بانوانی مدد جو که تا کنون توفیق زیارت آقا علی بن موسی الرضا(ع) نصیبشان نشده بود ، راهی حرم رضوی شدند تا با اهداء گل در ماه ضیلفت الله ، میهمان سفره کریمانه امام رئوفمان شوند.

بانوی سالمند 80 ساله که بعد از 15 سال چشمان منتظرش به عشق مولایش منور می شود، سر از پا نشناخته و از عشق سفر زیارت بی تابی می کند در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی از احساسش اینچنین می گوید : من هیچ کسی ندارم که این قلب بی قرار را به پنجره های رضوی گره بزند ، در این مدت 15 سال چشم به قاب تلوزیون دوخته و همسفر با زائرین علی بن موسی الرضا (ع) می شده ام و قلب بی قرارم با تمام عشقش صوات خاصه را می خوانم.

وی همچنان که اشک هایش جاری شده است ادامه داد : قرار است دست های لرزان و ناقابل من در این ماه عزیز ، گل محبت را تقدیم علی بن موسی الرضا (ع) کند و در این روز بزرگ آروز خواهم کرد به زودی روزی فرا برسد که در صف یاران حضرت مهدی (عج) برای عرض ارادت به بارگاه منور رضوی برم.

بانوی 60 ساله دیگری می گفت ، برای نخستین بار است که به محضر علی بن موسی الرضا (ع) مشرف می شود وی که از خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی ( ره ) است بیان کرد : همیشه عشق زیارت امام رضا (ع) در قلبم شعله می کشید و به خاطر مشکلات مالی نمی توانستم به حرم شریف امام رضا بروم و اکنون نیز هنوز فکر می کنم درخواب می بینم و تا زمانی که در حرم رضوی سجده شکر به جای نیاورم باور نخواهم کرد.

وی ضمن تقدیر از تمام خیرینی که این فرصت را فراهم آورده اند هم گفت : برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قلب های پاک خیرین همیشه برقرار باشد و امیدواریم روزی فرا برسد که این دستان پاک و نیک اندیش به مکه مکرمه متبرک شوند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.