پنجمین قسمت مجموعه مستند «سفیران هدایت» با موضوع فعالیت های فرهنگی و هنری امام جمعه شهرستان ملکشاهی، یکشنبه 23 خرداد از شبکه افق پخش می شود.

سید محمدرضا هاشمی کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: پنجمین قسمت مستند «سفیران هدایت» به فعالیت‌های تبلیغی و فرهنگی حجت‌الاسلام حسینی در شهرستان ملکشاهی از توابع استان ایلام می‌پردازد. وی توانسته است با اقداماتی که انجام داده در میان مردم شهرستان ملکشاهی وجهه‌ای مقبول یافته و با اینکه امام جمعه این شهر محسوب می‌شود اما به فعالیت های فرهنگی و هنری نیز می‌پردازد.

وی ادامه داد: به گفته هنرمندان و فیلمسازان این شهرستان، حجت الاسلام حسینی توانسته است بنای بسیاری از کارهای فرهنگی را در ملکشاهی بنیان نهد و امکانات خوبی برای آنها فراهم کند.

هاشمی عنوان کرد: مستند «سفیران هدایت» به فعالیت‌های مختلف روحانیون برای اقشار آسیب پذیر می پردازد. در هر قسمت  یک روز از فعالیت های تبلیغی این روحانیون به نمایش در می‌آید. 

گفتنی است؛ مجموعه مستند «سفیران هدایت» با مدیریت تولید سید محمد حسن هاشمی از این هفته یکشنبه‌ها ساعت 19.30 از شبکه افق پخش می‌شود. تکرار این برنامه  در ساعت های 10.30 و 13.30 روز بعد در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار