موضوع این هفته برنامه «180درجه» فکری –سیاسی است؛ تحت عنوان اینکه آیا داعش محصول غرب است یا خیر؟

سید مرتضی فاطمی تهیه‌کننده و سردبیر برنامه «180 درجه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص این برنامه گفت: «180 درجه» در قالب یک برنامه گفتگومحور و یک مجله تلویزیونی از شبکه افق پخش می شود.

وی افزود: در این برنامه سعی شده دیدگاه‌های متفاوت درباره یک موضوع مشخص روبروی هم بنشینند و جمع‌بندی نسبت به این دو دیدگاه داشته باشند. البته این برنامه قصد قضاوت ندارد و بیشتر به دنبال شنیدن صداهای مختلف است.

تهیه کننده «180 درجه» در خصوص برنامه این هفته عنوان کرد:  موضوع این هفته  فکری –سیاسی است؛ تحت عنوان اینکه آیا داعش محصول غرب است یا خیر؟. با حضور دکتر پور حسن و دکتر کاظمی قومی به این موضوع می پردازیم.

وی ادامه داد: مستندهای متنوعی از حضور مدافعان حرم، همچنین گفتگویی با مدافعان حرم که به ایران برگشتند و خبرنگار واحد مرکزی که در سوریه  بود، خواهیم داشت.

فاطمی خاطرنشان کرد: بخش عمده برنامه در استودیو می‌گذرد و نزدیک به 150 مخاطب به عنوان شاهدان زنده برنامه هستند و در هر برنامه سعی کرده‌ایم، یک بخش مستند داشته باشیم که مجموعه‌ای از آن‌ها به عنوان یک مجله تدارک دیده شده است.

گفتنی است؛ برنامه «180 درجه» جمعه ها ساعت 17:30 به مباحث آزاد و برگزاری مناظره‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، بدون هیچ محدودیتی می‌پردازد.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار