درحالی که شرکت های راه آهن در طول چند ماه گذشته حقوق کارکنان خود را پرداخت نکرده این روزها پاداش های چند صدمیلیونی مدیران قابل تامل است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، این روزها خبرهایی مبنی برپاداش های چند صد میلیونی مدیران و برخی از کارمندان ارگان ها و بخش های مختلف در کشور سر و صدا به پا کرده به طوری که به استعفاء و جابجایی برخی از مدیران هم انجامید اما در مقابل پرداخت معوقات کارکنان و بازنشتگان کشور بسیار باب میل مسئولان نیست و مورد اهمیت قرار ندارد که تاکنون هیچ راه حلی برای آن پیدا نشده است.

در این میان بسیاری از مهمانداران شرکت های راه آهن همچنان درگیر مشکلات پرداخت نشدن مطالبات خود هستند اتفاقی که کمتر برای مدیران می افتد و بعضی از آن ها بیش از سه ماه است که حقوق خودرا دریافت نکرده اند :


سیمین ایزدی مدیر کل اعزام وخدمات راهبری شرکت رجا در این خصوص گفت: حقوق کلیه مهمانداران شرکت های راه آهن تا پایان سال 94 همراه با مزایا و عیدی و پاداش تسویه شده است.

وی افزود: تنها حقوق فروردین ماه برخی از کارکنان شرکت های راه آهن پرداخت نشده است که در حال پرداخت است .

این درحالی است که برخی از این کارکنان از عدم دریافت حقوق خود در این سه ماه خبر داده اند :


در این خصوص میر سید آقایی معاون راه و شهرسازی سال گذشته اعلام کرده بود در صورتی که صورت وضعیت شرکت ها به دلیل سیکل زمان نقدینگی و پرداخت یا ... دیر پرداخت شود، آنها موظف هستند تا سه ماه به اندازه کافی بودجه برای پرداخت به عنوان حقوق داشته باشند.

وی تصریح کرد: متاسفانه برخی از شرکت ها خلاف می کنند و پول کافی جهت پرداخت ها نگه نمی دارند و به محض آنکه صورت وضعیت یک ماه آنها به تعویق بیفتد فشار را متوجه کارکنان کرده و حقوق آنان را پرداخت نمی کنند.

تخلف این شرکت ها و معوقات چند ماهه کارکنان داستان دنباله داری است که قرار نیست به پایان برسد و تنها خالی ماندن سفره های آن ها را به همراه دارد که دولت باید هر چه زوتر چاره ای برای این مشکل بیابد.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۰۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۵
اخه چرا چرا ؟؟؟
آخرین اخبار