اصفهان؛

شادی و نشاط خانواده‌های کاشانی با جشن ترنم رمضان

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، از برگزاری «جشن ترنم رمضان» ویژه خانواده های کاشانی در ماه مبارک رمضان خبرداد.

مجتبی رضازاده‌زاده، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: این جشن با اجرای حجت الاسلام راستگو، کارشناس قرآنی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران همراه با ویژه برنامه معنوی شاد و مفرح ویژه کودکان و نوجوانان ساعت 21 هر پنج شنبه در پارک جوان برگزار می شود.
وی، افزود:ایجاد فضایی شاد و بانشاط با محوریت مفاهیم مذهبی و مناسبتی به‌ویژه رمضان، آشنایی کودکان و نوجوانان با مفاهیم قرآنی در ماه مبارک رمضان و ترویج فرهنگ قرآن محوری در زندگی همشهریان و تربیت قرآنی فرزندان هدف از برگزاری «جشن ترنم رمضان» است.
به‌گفته‌وی،اجرای مسابقه حضوری ویژه کودکان و نوجوانان شرکت کننده در جشن همراه با اهدای جوایز، اجرای تواشیح و تئاتر از دیگر برنامه های برگزاری این جشن است.
*اجرای همایش امام شناسی
مشاور شهردار در ادامه برگزاری همایش امام شناسی با حضور کارشناس مهدویت صدا و سیما را یادآورشد و گفت: این همایش با محوریت تبیین وظایف منتظران و بستر سازی شرایط ظهور در عصر غیبت به همت فرهنگ سرای المهدی(عج) در مسجد صاحب الزمان (عج) راوند کاشان برگزار شد.
رضازاده‌زاده، سخنرانی حجت الاسلام محمد باقر حیدری کاشانی، اجرای مسابقه حضوری و کتبی همراه با اهدای جوایز، اجرای گروه سرود و توزیع پوستر با موضوع «مهدویت» را از جمله  برنامه های این همایش  برشمرد.
*برگزاری نخستين جشنواره سفير ولايت
وی، برگزاری نخستين جشنواره مسابقات ورزشي سفير ولايت را خاطرنشان کرد و گفت: این جشنواره با حضور بیش از 2 هزار نفر برگزارشد.
به‌گفته‌وی، كوهگشت خانوادگي، مسابقات فوتسال رده سني جوانان و بزرگسالان، دوچرخه سواري، تنيس روي ميز در دو  بخش  آماتور و حرفه اي و مسابقات واليبال ویژه برنامه هاي
این جشنواره ورزشی بود.
رضازاده‌زاده، تصریح کرد:نخستين جشنواره مسابقات ورزشي سفير ولايت با حضور جوانان منطقه مسكن مهر و بسيجيان حوزه هاي مقاومت بسيج امام محمد باقر(ع) و امام حسين (ع) به همت سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري كاشان و مشاركت تربيت بدني حوزه مقاومت بسيج امام محمد باقر (ع)  برگزار شد.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.