اصفهان؛

هفت هزار واحد مسکن مهر اصفهان در انتظار متقاضی

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان اصفهان گفت: هفت هزار واحد مسکن مهر در اصفهان هیچ متقاضی ای ندارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الله غلامی  در جلسه شورای مسکن استان اظهار داشت: از مجموع ۱۶۱ هزار واحد مسکن مهر شهری در استان ۱۳۸ هزار واحد آن تحویل متقاضیان شده است.

وی با بیان اینکه ۷ هزار واحد فاقد متقاضی است،افزود: تحویل بیش از ۱۵ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده است که از این تعداد شش هزار و ۶۵ واحد در فولادشهر، چهار هزار و ۹۵ واحد در شهر بهارستان و ۴۵۱ واحد در شهر مجلسی و مابقی به صورت پراکنده در شهرها، موجود است.

مدیر کل راه‌وشهرسازی استان اصفهان از عمده مشکلات موجود در سایت‌های مسکن مهر را نبود خدمات زیربنایی وروبنایی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با هماهنگی‌های انجام گرفته با شهرداری‌ها قرار داد تحویل مانده عملیات مسکن مهر با ۴۰ شهرداری بسته شده و در ازای آن، زمین، قیر رایگان و یارانه نقدی به شهرداری ها داده شده تا در اسرع وقت به این مشکلات بپردازند و بحث آماده سازی این سایت ها را تحویل دهند.

وی اعلام کرد: مقوله مسکن یکی از نیازهای مهم مردم است و افرادی که در این پروژه ها ثبت نام کرده اند از بضاعت مالی خوبی برخوردار نیستند و لازم است تا هرچه سریعتر این مشکلات و معضلات را برطرف و واحدها را تحویل متقاضیان دهیم. 

رسول زرگرپور استانداراصفهان نیز  با مخاطب قرار دادن تمامی دستگاههای دولتی وخدمات رسان متذکر شد: تمامی دستگاه هالازم است با کمک، همیاری و تلاش مضاعف مشکلات موجود در مسکن مهر را مرتفع و به این طرح به صورت ویژه نگاه کنند.



انتهای پیام/م




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.