فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از اعزام 20 گروه در قالب جهاد فرهنگی در ماه مبارک رمضان به روستاهای تویسرکان خبر داد.

اعزام 20 گروه جهاد فرهنگی به روستاهای تویسرکان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سعید سعیدی از اعزام 20 گروه در قالب جهاد فرهنگی در ماه مبارک رمضان به روستاهای تویسرکان خبر داد و گفت: گروه اعزامی برای ترویج آموز های دینی به ویژه درباره احکام ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقاء سطح فرهنگی ـ معنوی جامعه به روستاهایی که از حضور عالمان دینی نسبت به شهرها کمتر برخوردارد بودند اعزام می‌شوند.

وی همچنین به فعالیت دو پایه فرهنگی همزمان با آغاز تعطیلات تابستانی در روز اول تیرماه اشاره و اظهار کرد: این پایگاه های فرهنگی در سال جاری در پارک نبوت تویسرکان و کمربسته سرکان برپا شده و می شوند.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: در حدود 15 روز از فعالیت پایگاه فرهنگی واقع در پارک نبوت می گذرد با این جود افتتاح رسمی و افزایش غرفه های آن در روز اول تیرماه سال جاری است.

سعیدی تصریح کرد: از اصلی ترین غرفه های این پایگاه فرهنگی، غرفه کودکان است که با برنامه های متنوعی همچون، بازی و سرگرمی و نیز نقاشی با بهره مندی از آموزه های دینی در راستای جلب توجه کودکان به آموزه ها و ارزش های اسلام انجام می شود تا آنان از سنین کودکی با تربیت اسلامی یش از پیش آشنا شوند.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.