فرمانده انتظامی تویسرکان از کاهش 30 درصدی سرقت در این شهرستان خبر داد.

کاهش 30 درصدی سرقت در تویسرکان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد معصومی با اشاره به دستگیری 18 نفر در عرصه فعالیت در زمینه قاچاق کالا افزود: در زمینه مقابله با سرقت نیز طرح‌های خوبی اجرا شده است به طوری که در این زمینه شاهد کاهش 30 درصدی سرقت در سطح شهرستان بودیم.

وی با اشاره به طرح‌های مختلف پلیس تویسرکان در راستای مقابله با فعالان عرصه مواد مخدر اظهار کرد: در همین راستا برخورد با فروشندگان، توزیع‌کنندگان مواد مخدر و معتادان متهاجر جزو رویکردهای اصلی مجموعه انتظامی است.

معصومی با اشاره به انهدام چند باند مواد مخدر در شهرستان طی امسال گفت: در راستای اجرای طرح‌های انتظامی 287 فروشنده مواد مخدر و همچنین معتاد متهاجر را در شهرستان دستگیر و روانه زندان کردیم.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف 37 کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان خبر داد و با بیان اینکه با تلاش پلیس رشد 20 درصدی را در زمینه کشف مواد مخدر شاهد هستیم، خواستار توجه به این مهم شد.

محمد معصومی برخورد با کالا قاچاق را دیگر اولویت مجموعه انتظامی شهرستان در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و ادامه داد: در همین زمینه نسبت به تقویت ایستگاه‌های بازرسی اقدام شده که همین امر زمینه را برای تشدید اقدامات کنترلی افزایش داده است.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.