چند روزی هست که برق مناطق 2 و 3استان قم به طور مکرر قطع می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ برای پیگیری مشکل به سراغ آقای موسوی معاون بهره برداری اداره برق رفتیم.

موسوی معاون بهره برداری اداره برق استان قم بیان کرد:  با اشاره به اینکه استان از نظر گرما سال گذشته دومین شهر گرمسیری کشور است افزود: گرمای استان به حدی افزایش یافته که در برخی مناطق برق بطور مکرر قطع می شود.

وی  افزود: این مشکل به دلیل استفاده بیش از حد مردم از وسایل برقی در ساعات پیک مصرف است .

معاون بهره برداری اداره برق استان عنوان کرد : برطبق تحقیقات انجام شده مشکل اصلی بعضی از ساکنان این مناطق استفاده از کولرهای گازی پرمصرف و ضعیف بودن کنتور برق منازل میباشد که ما اقدامات لازم را برای تغییر کنتورانجام دادیم.

 در پایان اظهار کرد: مردم استان با توجه به شرایط جوی و گرمای بیش از حد حتما تمهیدات لازم را برای صرفه جویی در مصرف برق انجام دهند تا دچار کمبود برق در گرما نباشیم .

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Yas
۱۶:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۷
مادرسالهای گذشته هم گرمای این چنینی داشته ایم ورتبه دوم استانی ازنظرگرمارا داشتیم
چرا درسالهای گذشته قطعی برق را نداشتیم
Iran (Islamic Republic of)
م .خ
۱۸:۱۰ ۱۸ تير ۱۳۹۶
باعرض سلام.دوروز است که درمنطقه بلوار 15خرداد محدوده شهرک ایران مرینوس شهر قم برق در اوج گرما ساعت دو وسه بعدظهر قطع میشود وتا سه الی چهار ساعت قطع میشود درشب هم دو ساعت قطع برق رو داریم.جدای این قطعی طولانی نوسانهای شدید برق آسیب جدی به لوازم برقی منازل میزنند که مطمعنا هیچ سازمانی این خسارتهارو نمیپذیرد آیا یک عذرخواهی ساده جوابگوی مردم میتواند باشد لطفا ناراحتی مارا به گوش مسعولین برسانید.
آخرین اخبار