قزوین؛

دوچرخه سواری مسئولین آبیکی +عکس

سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهرآبیك با دوچرخه در محل كار حضور یافتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوین ؛بمناسبت هفته گرامیداشت محیط زیست با شعار به سوی طبیعت برای زندگی ، اعضای شورای اسلامی شهر،سرپرست شهرداری، معاونین و مدیران و کارکنان شهرداری ابیک با دوچرخه و پیاده روی به  محل کارخود رفتند.

 حاجی زاده سرپرست شهرداری آبیک درباره این حرکت فرهنگی ورزشی گفت:  ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه، راهكاری است برای دستیابی به سیستم حمل‌ونقل پایدار و دوستدار محیط ‌زیست كه در بلند مدت علاوه بر پاسخ به نیاز سفر درون منطقه‌ای شهروندان، اثرات زیست‌محیطی قابل توجهی به دنبال دارد.

وی افزود: در معاونت حمل‌ونقل و ترافیك با توجه به محدود بودن مساحت منطقه، تصمیم گرفتیم در بازدید از طرح‌های شهری، دوچرخه را جایگزین خودرو كنیم تا به این شكل كاربردی بودن دوچرخه در زندگی روزمره شهروندان را نشان دهیم.

دوچرخه سواری مسئولین آبیکی
سرپرست شهرداری آبیک گفت : طراحی مسیرها، نصب علائم و تجهیزات ایمن‌سازی مسیرهای‌ تردد دوچرخه‌سواران و آشنا كردن شهروندان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی مرتبط با دوچرخه‌سواری از مجموعه  اقداماتی است که شهرداری به منظور گسترش فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان در دست انجام  دارد.
 
حاجی زاده  با اشاره  به استقبال  کارکنان ادارات شهرستان  از دوچرخه برای حضور در محل کار  بجای خودرو شخصی  گفت :  تعدادی  از کارکنان شهرداری از این وسیله برای  رفت و آمد به محل کار استفاده می کنند، لذا امیدواریم این فرهنگ در بین سایر اقشار شهروندان هم رواج پیدا کند.
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.