در اولین روز از ماه مبارک رمضان مراسم غبار روبی نمازخانه های سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی بر اساس سنت هر ساله و همزمان با هفته غبار روبی مساجد و با حضور جانشین حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی و مشارکت کارکنان سازمان برگزار شد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه  حجت الاسلام والمسلمین مهدی ولی زاده جانشین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان، پیرامون اجرای برنامه مذکور گفت: طبق آیات و روایات رعایت نظافت و پاکی از نماد و نشانه های مسلمانی است و همانگونه که به نظافت شخصی، محل زندگی و کار خود توجه داریم، بایستی به مساجد و نمازخانه ها نیز که به نوعی خانه خدا می باشند ، بیشتر توجه کنیم .

وی با اشاره به سفره بی منت و گسترده خداوند بویژه در ماه مبارک رمضان افزود: ماه مهمانی خدا در پیش است و بندگان خدا در این ماه از سفره بی‌کران الهی بهره می‌برند و خداوند در این ماه از سفره گسترده خود بی‌منت تر از قبل همه مخلوقاتش را بهره‌مند می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان خاطر نشان کرد: غبار روبی مساجد بهانه‌ای برای استقبال از با فضیلت‌ترین ماه خدا و شاید فرصتی باشد که با طهارت مساجد و نمازخانه ها، بندگان خدا نیز با طهارت قلبی خود، به میهمانی خداوند در ماه رمضان بروند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.