ارومیه؛

ساماندهی واحدهای طلا و جواهر در آذربایجان غربی

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: در سال گذشته 1246 واحد طلا و جواهر استان آذربایجان غربی ساماندهی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه   سلیمان علیزاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه طلا و جواهر استان در سال گذشته اظهار داشت: در این رابطه ساماندهی یک هزار و 246 واحدهای صنفی طلا و جواهر در سطح استان انجام شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: علاوه بر آن 78 مورد پروانه کسب منقضی و تعداد 105 واحد بدون پروانه شناسایی شد و از سوی دیگر پروانه کسب‌های منقضی تمدید اعتبار شدند.

به گفته وی، از سوی دیگر ساماندهی واحدهای صرافی در دستور کار قرار گرفت که در این خصوص تعداد 56 مورد با مجوز و تعداد 13 مورد نیز بدون مجوز در سطح استان شناسایی شده و برای واحدهای بدون مجوز اخطارهای لازمه داده شد.

علیزاده تصریح کرد: در سال 94 به میزان 14 کیلو طلای بدون کد استاندارد کشف و از رده خارج شدند.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به اهم اقدامات خبری در اردیبهشت ماه امسال گفت: در این رابطه طرح پایش مراکز ارائه دهنده خدمات ارتباط (ict) که با اجرای این طرح سرعت اینترنت به بیش از دو یا سه برابر در سطح استان رسید، اجرا شد.

وی گفت: علاوه بر آن، امسال اجرای طرح ساماندهی وضعیت خدمات پس از فروش کالا و خودرو، تهیه و تنظیم گزارش تحلیلی از مسایل و مشکلات مرزی منطقه آزاد ماکو در خصوص میزان نوع و مبادی قاچاق کالای همراه مسافر و نیز اجرای طرح ساماندهی انبارهای توشه ترمینال مسافربری نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.