رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت ایام مبارک ماه رمضان،‌ فعالیت سامانه پاسخگویی به سوالات شرعی آستان قدس رضوی شبانه روزی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی لسانی  گفت‌:‌ در ایام ماه مبارک رمضان خدمات پاسخگویی به سوالات شرعی زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) با حضور بیش از 250 نفر از طلاب دینی در حرم مطهر رضوی به صورت شبانه روزی ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد:‌ افزون بر دفاتر پاسخگویی و سامانه 32020 ،‌ زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) می توانند در ایام ماه مبارک رمضان سوالات خود را از طریق سامانه پیامکی 30002020 ارسال کنند تا در سریع ترین زمان به این سوال ها پاسخ داده شود.

لسانی با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان تعداد تماس های تلفنی به سامانه 32020 به حدود 9 هزار تماس می رسد، اعلام کرد: با توجه به تراکم تماس ها در سامانه تلفنی 32020 از همه عزیزان خواهشمندیم که نام مرجع و سوال خود را به صورت واضح بیان کنند و تعبیرخواب و استخاره در این سامانه صورت نمی گیرد.

وی افزود: دفاتر پاسخگویی برادران در صحن آزادی، مسجد جامع گوهرشاد و مدرسه پریزاد قرار دارد و در صحن آزادی، رواق های دارالولایه، دارالاجابه، کوثر و دارالرحمه نیز دفاتر پاسخگویی مخصوص خواهران مستقر است.

به گفته رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، سامانه پاسخگویی به سؤالات شرعی، پاسخگوی احکام خمس و زکات، تقلید، نماز، روزه، وصیت، وقف و ارث است و مخاطبان می‌توانند با ذکر نام مرجع ‌تقلید خود، پاسخ سؤالشان را بر اساس نظر آن مرجع دریافت کنند.

انتهای پیام//


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.