معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا جزئیات سوختن 2 کودک در حادثه حریق یک دستگاه وانت آریسان در محور آرادان - سرخه استان سمنان را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جهانی شامگاه دوشنبه افزود: حوالی ساعت یک بامداد دوشنبه در کیلومتر 49 محور آرادان - سرخه استان سمنان یک دستگاه وانت آریسان مدل 94 چرخ عقب سمت راستش به دلیل شکستگی پلوس در می‌رود.

وی افزود: در پی این حادثه بخش زیرین خودرو شامل فنر و کرپی با آسفالت برخورد می‌کند و و پس از 40 متر کشیدگی بر روی آسفالت و ایجاد اصطکاک و جرقه‌های متعدد سرانجام باک خودرو دچار حریق شده و در مدت کوتاهی منفجر می‌شود و خودرو در آتش به طور کامل می‌سوزد.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که وانت مذکور پس از تولید توسط خریدار مسقف شده بود، افزود: این حادثه در حالی رخ می‌دهد که راننده و همسرش در جلو وانت و پسر 5 ساله و دختر 3 ساله‌شان در بخش عقب وانت نشسته بودند.
وی تصریح کرد: متاسفانه شدت حریق این حادثه به حدی بوده است که راننده و همسرش موفق به نجات فرزندانشان نمی‌شوند و هر دو آنها در داخل کابین وانت زنده می‌سوزند.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که تیمی از کارشناسان پلیس‌راه سمنان در حال بررسی علت وقوع این حادثه هستند خاطرنشان کرد: بزودی با نهایی شدن گزارش کارشناسان پلیس‌راه استان مراتب جهت طی مراحل قانونی به مراجع انتظامی و قضایی اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۵ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
شما نوک انگشتتون رو بگیرین روی آتیش ببینید چه حالی میشین
حالا آدم تمام بدنش آتیش بگیره
احساس سوختن به تماشا نمی شود آتش بگیر تا که بدانی چه میکشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۹ خرداد ۱۳۹۵
واقعادرد ناک است...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
علت وقوع حادثه سوار کردن دو نفر بیشتر از ظرفیت خودرو بوده ظرفیت این خودرو با احتساب راننده و موبایلش 150 کیلو گرمه که در صورت استفاده از حداکثر ظرفیت نباید با سرعت بیشتر از 20 کیلومتر در ساعت حرکت کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
بسیار دردناک بود تسلیت به خانواده محترم. با این جاده ها باید بیشتر احتیاط کرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
وای خدا جگرم اتیش گرفت خدا به داد پدرومادرشون برسه که جلوی چشمشان پاره تنشان سوختند خدا دورکنه ازسر هربنده ای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۱۸ خرداد ۱۳۹۵
ای خدا جونم..چه سخت بوده..اخه بدنم اتیش گرفت..کاش بچه ها نجات پیدا میکردن
آخرین اخبار