معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: تکمیل دو بیمارستان سوختگی در شهرهای یاسوج و دوگنبدان نیازمند 80 میلیارد ریال اعتبار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ امام‌ بخش قائدی با اشاره به اقدامات اساسی که پس از اجرای طرح تحول سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته است، اظهار کرد: طرح تحول سلامت کمک کرد تا بتوانیم ساماندهی بسیار خوبی در زمینه فضاهای بهداشتی و درمانی استان داشته باشیم.

این مسؤول در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در این طرح هتلینگ بیمارستان‌ها و مراکز درمانی را در استان داشتیم و بیمارستان‌ها فضای بهتری برای خدمات‌دهی به مردم پیدا کردند.

وی با بیان اینکه هنوز هم از نظر فضاهای درمانی در استان با مشکلاتی مواجه هستیم، افزود: با بهر‌ه‌برداری از چند بیمارستان در دست اجرا در استان این مشکلات برطرف خواهند شد.

این مسؤول گفت: با راه‌اندازی بیمارستان‌ بزرگ 200 تختخوابی دکتر جلیل در یاسوج و همچنین دو بیمارستان‌ گچساران و بیمارستان‌های باشت و بهمئی فضاها و تخت‌های بیمارستانی بیشتری به استان اضافه خواهند شد.

قائدی از اجرای دو بیمارستان سوختگی در شهرهای گچساران و یاسوج خبر داد و گفت: این دو بیمارستان برای تکمیل به 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: این دو بیمارستان جمعا تعداد 20 تخت سوختگی دارند که بیمارستان سوختگی یاسوج 12 و بیمارستان سوختگی گچساران نیز 8 تختخوابی است.

وی بیان کرد: در صورت تأمین اعتبارات این دو بیمارستان که جمعا 5 هزار و 300 مترمربع زیربنا دارند در استان به بهره‌برداری خواهند رسید.

این مسؤول از تکمیل فاز نخست این دو پروژه درمانی در استان خبر داد و گفت: یکی از مهمترین مشکلات به کمبود اعتبارات برمی‌گردد که در صورت تأمین آن‌ها با شتاب بیشتری این پروژه‌ها تکمیل خواهند شد.

انتهای پیام / ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.