سیمای تابان در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های خود را تقدیم می کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سیمای تابان در ماه مبارک رمضان ویژه برنامه های خود را تقدیم می کند.

 جزء خوانی و ترتيل قرآن كريم عنوان برنامه است در ماه مبارک رمضان، که با حضور قاريان ممتاز استانی و كشوری، هر روز از ساعت 17:30 تا 18:30 بطور زنده از مهديه يزد به روی آنتن شبكه تابان می رود.

برنامه " تاسپيده " كه ويژه سحر های ماه مبارك رمضان می باشد، با پخش سخنرانی های موضوعی كارشناسان مذهبی،‌ ادعيه ماه مبارک، اذان و نماز بطور مستقيم از ساعت 3:15 تا 5 صبح، در سحر های ماه مبارك رمضان به سمع و نظر مردم دارالعباده می رسد.

برنامه "ماه مهربانی" برنامه ويژه افطار ماه مبارك رمضان است که از ساعت 19 تا 20 پخش می شود. در اين برنامه می توان به بخش های مانند، پخش مستند كوتاه در مورد وضعيت مددجويان و نیازمندان، ‌پخش جشن های گلريزان و مراسم كمك به نيازمندان،‌ بخش كارشناسی، ‌ميهمان ويژه، ‌حضور هنرمندان استان، ‌پخش احاديث و وآيات، ‌اجرای موسيقی زنده توسط خوانندگان بومی، ‌مسابقه پيامكی و گزارش از پشت صحنه و مصاحبه با خيرين اشاره كرد.

برنامه "چراغ خانه"  برنامه ای است که در آن به سوالات شرعی مردم دارالعباده با حضور كارشناس مذهبی پاسخ داده می شود و همچنين، آموزش عملی احكام نيز به تصوير كشيده می شود.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار