ملوان بندر انزلی که به تازگی راهی لیگ دسته یک کشور شده است مانند دیگر تیم های این لیگ تبو تابی در بازار نقل و انتقالات ندارد .

حضور کم رنگ ملوانی ها در بازار نقل و انتقالات به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، تیم فوتبال ملوان بندر انزلی که در پایان لیگ پانزدهم به دسته پایین تر سقوط کرد روز های خوبی را حتی در نقل و انتقالات بازیکنان سپری نمی کند و خبری از حضور بازیکنان جدید در این تیم نیست .

تنها اخباری که این روزها از انزلی و در خصوص بازیکنان به گوش می رسد انتقال حسین ماهینی به پرسپولیس ، احتمال باقی ماندی ثاقبی در تبریز و انتقال حسین کنعانی زادگان به پرسپولیس است . 


محمد حسین کنعانی زادگان جوان  با تجربه ای که  در تیم ملوان به دست آورده است به احتمال فراوان در لیست نهایی برانکو جای گرفته است.


همچنین در روزهای آتی ترانسفر عزت الله پورقاز تنها ملی پوش حال حاضر تیم ملوان به یکی از تیم های شاخص به احتمال شنیده خواهد شد .از آنجایی که قرارداد عزت الله پورقاز با تیم ملوان پایان یافته وی برای پیوستن به تیم جدید با دغدغه رضایتنامه مواجه نیست و با فراغ بال می تواند تیم جدید خود را انتخاب کند.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار