هشدار برای انزلی چی ها؛

ناظمی:ملوان انصراف دهد جریمه می شود

مسئول لیگ برتر فوتبال بانوان گفت: تیم ملوان با انصراف طبق قوانین جریمه و به دو رده پایین تر سقوط می کند.

ناظمی:ملوان انصراف دهد جریمه می شود گلاره ناظمی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم فوتبال ملوان تاکنون نامه ای مبنی بر انصراف از لیگ برتر ارائه نکرده است اما در صورت شرکت نکردن در مراسم قرعه کشی بازی های لیگ انصراف خود را تثبیت می کند و طبق قوانین فیفا علاوه بر جریمه نقدی به دو رده پایین تر سقوط خواهد کرد.

وی افزود: مراسم قرعه کشی لیگ برتر اواخر تیر یا اوایل مرداد ماه برگزار می شود و پس از قطعی شدن زمان شروع مسابقات ، زمان نقل و انتقالات بازیکنان را به تیم ها اطلاع می دهیم.

ناظمی در خصوص تیم های لیگ برتر عنوان کرد: پس از ماه مبارک رمضان مسابقات دسته اول فوتبال بین 6 تا 7 تیم برگزار می شود و دو تیم اول به لیگ برتر صعود می کنند و تکلیف تیمهای لیگ برتری اواخر تیرماه مشخص می شود. اگر تیم ملوان از حضور در لیگ برتر امتناع کند در آن صورت یکی از تیم های دسته اولی با تائید کمیته مسابقات جایگزین می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه فوتبال بانوان مشکلات مالی و حمایت نکردن حامیان مالی را دارد.ما نمی توانیم اقدامی در جهت جلب رضایت حامیان مالی انجام دهیم اما تنها کاری که از دستمان بر می آید حداقل مبلغ ورودی را برای تیم ها در نظر می گیریم.

ناظمی تصریح کرد: هیات های استان ها در این زمینه کم کاری دارند و کمتر به فوتبال بانوان توجه می کنند.بر این اساس قصد داریم جلسه ای با هیات ها بگذاریم تا مشکل مالی تیم ها را برطرف کنیم.

مسئول برگزاری لیگ برتر در پایان خاطر نشان کرد: به نظرم بعید است که تیم ملوان با 8 سال سابقه در لیگ برتر از ادامه حضور در این رقابت ها انصراف دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار