نظامیان رژیم اشغالگر قدس طی ماه گذشته میلادی 471 فلسطینی را در مناطق مختلف بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  خبرگزاری قدس (قدسنا)، مراکز رسیدگی به امور و اوضاع اسرای فلسطینی از بازداشت 471 فلسطینی در کرانه باختری رود اردن و نوار غزه طی ماه مه سال 2016 خبر دادند. 

بر اساس این گزارش آخرین آمار منتشر شده از سوی مراکز رسیدگی به امور و اوضاع اسرای فلسطینی نشان می دهد نظامیان رژیم اشغالگر قدس طی ماه گذشته میلادی  471  فلسطینی را در مناطق مختلف فلسطینی بازداشت کردند.

باشگاه اسرای فلسطینی، مرکز حمایت از اسرا و حقوق بشر (الضمیر) و مرکز امور اسرا و آزادگان فلسطینی (میزان) در بیانیه ای مشترک در این خصوص اعلام کردند با بازداشت 471 فلسطینی در ماه مه (اردیبهشت ماه)، تعداد فلسطینی هایی که از ابتدای انتفاضه قدس تاکنون بازداشت شده اند به پنج هزار و 805 نفر رسیده است. براساس این بیانیه، در میان این بازداشت شدگان در ماه مه، نام 84 کودک، 15 زن و پنج دختر نوجوان، و همچنین «عبدالجبار فقهاء» نمانیده فلسطینی در مجلس قانونگذاری فلسطین دیده می شود. آمارهای منتشر شده نشان می دهد شهر های قدس با 111 نفر، الخلیل با 80 نفر، رام الله و البیره با 48 نفر و شهر اشغالی نابلس با 45 نفر به ترتیب بیشترین تعداد اسرا را در ماه گذشته داشته اند.

علاوه بر این، نظامیان صهیونیست 82 فلسطینی از شهرهای جنین، طولکرم، قلقیله، سلفیت، طوباس و اریحا، و همچنین 34 فلسطینی را نیز که از ساکنان نوار غزه هستند بازداشت کرده اند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار