امام جمعه زابل گفت: امیدواریم مسجد صِرف قرائت قرآن و اقامه نماز جماعت نباشد و هر مسجدی یک مکان ورزشی برای جوانان داشته و در پر کردن اوقات فراغت جوانان سهیم باشد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،اززاهدان،؛حجت‌الاسلام و المسلمین علیاکبر کیخا در جلسه ستاد ساماندهی شؤون فرهنگی در مناسبتهای مذهبی در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان زابل با حضور اعضای ستاد، افزود: دهه نکوداشت مساجد را گرامی میداریم، از صدر اسلام تاکنون مسجد یک کانون خاصی بوده است و در زمان حیات پیامبر اکرم (ص) مسجد دارالحُکومه بوده و تمام کارهای حُکومتی آنجا صورت میگرفت.

وی ادامه داد: شکلگیری و ایجاد انقلاب اسلامی از مسجد شروع شده و قطعاً بقا و استحکام پایههای این انقلاب هم به توجه ویژه به مساجد است.

وی تصریح کرد: دهه نکوداشت مساجد فرصتی است که نگرش و توجه بیشتری نسبت به مسجد داشته باشیم و امیدواریم هیأت امنا و روحانی مساجد با مسائل و موضوعات روز جامعه آشنا و بروز باشند.

وی گفت: مسجد صِرف قرائت قرآن و اقامه نماز جماعت نباشد و هیأت امنای مساجد برای تمامی سنین و اوقات فراغت آنان برنامه داشته باشند.

حجت الاسلام کیخا گفت: ما نیاز به اجرای این برنامه ها داریم زیرا دشمن با یکسری جاذبهها خاص و کاذب جوانان ما را به خود جذب میکند و ما باید در امور فرهنگی برنامههای دشمن را مهندس معکوس کنیم تا دشمن غاصب به هدفش نرسند

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.