همایش هادیان نور در قزوین با تجلیل از روحانیون معمر( پیشکسوت) مرکز خدمات حوزه علمیه استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران ، از قزوين ؛  آیت الله محمدی خراسانی عضو هیات مدیره مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور در این همایش گفت : معمران و موسفیدان روحانی جایگاه ویژه ای در ترویج دین اسلام دارند و مورد تکریم مردم هستند .
همایش هادیان نور
وی گفت : کسی که در راه دین محاسن سفید کند عمرش را در راه اسلام گذرانده و این یک ارزش و فضیلت محسوب میشود .

محمدی خراسانی با بیان اینکه مدافعان حرم از برنامه ها و هدایت های روحانیون استفاده کرده اند گفت : تا زمانی که از علم شما استفاده می شود ثواب ان برای شما است.
همایش هادیان نور
 نماینده ی ولی فقیه در استان هم در این همایش با اشاره به سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)  گفت : امام خمینی (ره)خود در بطن حوزه های علمیه بود و همواره سعی داشت رسالت انبیا الهی را به نحو احسن در جامعه ترویج دهد.

حجت الاسلام و السلمین عابدینی افزود : امام با اخلاص و تواضع و تربیت شاگردان خود توانست نهضت انقلاب اسلامی را هدایت کند و امروز حوزه های علمیه مرهون راهنمایی های امام هستند .
همایش هادیان نور
حجت الاسلام و والمسلمین تاکندی استاد حوزه هم  در این همایش گفت : همان طور که سنگر نشین ها در مقابل استکبار ایستادند تا کسی وارد ایران نشود روحانیون هم بعد از غیبت امام زمان (ع)همین کار را انجام دادند .

حجت الاسلام المسلمین عباسی مدیر حوزهای علمیه هم از زمینه ی حضور معمرین میانسال که هنوز توانایی انجام کار را دارند در حوزه ی تبلیغ خبر داد .
انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار