به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد،معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان از برقراري 24 هزار و 305 تماس با سامانه 110 در 2 ماهه گذشته خبر داد و گفت: مأموريت هاي پليس 110 به دو بخش کلي فوريتي و غير فوريتي تقسيم مي شود که شهروندان فقط در موارد فوريتي مي توانند با سامانه پليسي 110 تماس بگيرند.
سرهنگ علي يلی با اشاره به اينکه شماره تلفن 110 پل ارتباطي مردم با پليس است، اظهار داشت: نيروي انتظامي از معدود سازمان هايي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است که بيشترين تعامل و همکاري را با مردم دارد.
وی با اشاره به برقراري 24 هزار و 305 تماس با پليس 110 در 2 ماهه گذشته، افزود: از کل تماس هاي برقرار شده 12 هزار و 191 تماس عملياتي، 10 هزار و 341 مورد راهنمايي و ارشاد و يک هزار و 773 مورد مزاحمت تلفني ثبت شد.
وي با بيان اينکه شهروندان از ايجاد مزاحمت براي مراکز فوريتي پليس 110 جدا خودداري کنند، گفت: پليس با بهره گيري از شماره تماس و محل تماس، افراد مزاحم را شناسائي و از طريق مرجع قضائي پي گيري و برابر مقررات با آنها برخورد خواهد کرد.
انتهای پیام/آ