معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان، گفت: به زودی 50 نفر از فرزندان فارغ التحصیل مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این استان در شرکت قوا محرکه ارگ جدید بم مشغول به کار می شوند.

اشتغال 50 نفر از فرزندان فارغ التحصیل مددجوی کرمانی در ارگ بمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ رضا بزمانی با اشاره به تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد، اداره کل فنی و حرفه ای استان و شرکت قوا محرکه ارگ جدید بم گفت: بر اساس این تفاهم نامه فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان پس از گذراندن دوره های فنی و حرفه ای در شرکت قوا محرکه ارگ جدید بم مشغول به کار می شوند.

وی افزود: در حال حاضر 50 نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان کرمان در حال فراگیری آموزش های فنی حرفه ای هستند که پس از پایان دوره ی آموزشی و اخذ گواهی نامه فنی و حرفه ای جذب شرکت قوا محرکه ارگ جدید بم می شوند.

بزمانی خاطر نشان کرد: هزینه های آموزشی و سرانه بیمه تامین اجتماعی این مددجویان از طریق کمیته امداد پرداخت می شود.

وی تصریح کرد: پارسال نیز 50 نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد استان نیز پس از گذراندن دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در شرکت قوا محرکه ارگ جدید بم مشغول به کار شدند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان کرمان خاطرنشان کرد: بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین کمیته امداد استان، اداره کل فنی و حرفه ای و شرکت قوا محرکه ارگ جدید بم در مجموع 300 نفر از فرزندان فارغ التحصیل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان پس از گذراندن دوره های آموزشی در این شرکت مشغول به کار می شوند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار