مسئول کمیته آیین ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) استان ایلام گفت: مردم و مسئولان باید برای القای حس ناامیدی و خنثی کردن برنامه ها و هجمه های دشمنان در مسیر آرمان های امام راحل گام بردارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام والمسلمین علی چراغی پور در نشست کمیته بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) اعلام کرد: اقتدار و امنیت امروز ایران اسلامی مرهون و مدیون اندیشه ها و راهبردهای امام راحل، تدابیر عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و نیز جانفشانی های مردم به ویژه جوانان است.
حجت الاسلام والمسلمین چراغی پور اضافه کرد: پاسداشت و نکوداشت آیین های مهمی چون ارتحال امام خمینی (ره) باید با حساسیت و دقت خاصی همراه باشد چرا که چگونگی و نحوه برگزاری این آیین ها برای مردم از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی با بیان اینکه نقش و جایگاه امام و اندیشه های الهی ایشان همیشه عاملی رو به جلو در مسیر حرکت انقلاب و اهداف آن است،افزود: نسل جوان و نوجوان برای رسیدن به تعالی باید به روشنی با اندیشه های ایشان آشنا شوند.
به گفته چراغی پور، امسال در آیین های 14 و 15 خرداد 55 برنامه متنوع در سطح این استان برگزار می شود که همایش بزرگ روح الله، اعزام 2 هزار نفر از مردم به حرم مطهر امام راحل، برگزاری نمایشگاه یاد یار، برگزاری نکوداشت شهدای 15 خرداد سال های 42 قم و 61 ایلام از جمله این برنامه ها است.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز ایلام نیز در این نشست گفت: اگر انقلاب 57 ایران اسلامی را با دیگر انقلاب های جهان و منطقه مقایسه کنیم عظمت و تفاوت انقلاب ایران با دیگر انقلاب ها را در می یابیم.
توفیق عقابی اظهارکرد: انقلاب ایران اسلامی برگرفته از تفکر الهی، دینی و معنوی امام و پیشوای این انقلاب بود در حالیکه عمده انقلاب های جهان ریشه در مسایل مادی و امور دنیوی دارند ولی راز ماندگاری انقلاب خمینی (ره) همین الهی بودن، است.
وی با عنوان اینکه ایران اسلامی امن ترین و با ثبات ترین کشور در منطقه ای پر آشوب و نا امن است، تاکید کرد: این ثبات و امنیت حاصل تاسی انقلاب از اندیشه های ناب و والای دین مبین اسلام است.
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.