جشنواره «یک خانه، هزار بازی» طی سه روز با حضور با شکوه کودکان و والدین آنها در سالن شهید شیرودی زرند برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،به گفته هادی کریمی مدیر برگزاری ، این جشنواره با هدف آگاهی بخشی به والدین در راستای غنی سازی محیط های یاد گیری در خانه برگزار شد .

وی افزود: در این جشنواره کودکان با انجام برخی بازی ها فکری و شرکت در کارگاههای آموزشی مختلف از قبیل بازیهای فکری ، فعالیتهای کتابخوانی ، ساخت عروسک ها و بازی های نمایشی ،استفاده از مواد باز یافت برای کار دستی،گل بازی ،رنگ آمیزی و نقاشی ،سیزده نوع بازی فکری ، ضمن ایجاد نشاط و سرگرمی برای خود و دوستانشان با نحوه تفکر صحیح روی مسائل مختلف و شرکت در کارهای گروهی آشنا می شوند.

وی ضمن تشکر و قدردانی از دستگاههای فرهنگی شهرستان در اجرای این جشنوارهافزود: اجرای این پروژه همه جانبه به ارتقای کیفیت زندگی کودکان می پردازد، پروژه ای در اندازه یک شهر با هدف الهام بخشی برای کل کشور اکنون نزدیک به دو سال است در شهرستان زرند در حال انجام است.

کریمی گفت :فرصت های متنوع آگاهی بخشی و مهارت افزایی برای پدر و مادرها و مربیان کودک انجام شده است، کیفیت مهدها و پیش دبستانی ها در حال ارتقا است و همه سازمانها و ارگانهای شهر در این حرکت مشارکت دارند.

وی یاد آور شد: موسسه همنوا موسسه‌ای غیرانتفاعی و مردم نهاد است که با هدف ارتقای کیفیت زندگی کودکان پیش از دبستان کشور فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: بازی ، کودکان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار