والیبال انتخابی المپیک – ژاپن

لوزانو: کانادا با وجود خستگی نمایش خوبی داشت/ برای پایان خوب این دیدار خوشحالم

سرمربی تیم ملی والیبال ایران ضمن ابراز خوشحالی از پایان خوش دیدار تیمش، گفت: تیم کانادا با وجود خستگی بازی با لهستان، نمایش خوبی مقابل ایران داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رائول لوزانو سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی مقابل کانادا در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: باید به تیم ملی والیبال کانادا برای این نمایش خوبشان تبریک بگویم.

وی با اشاره به دیدار سخت روز قبل کانادا با تیم ملی لهستان گفت: کانادایی‌ها با وجود اینکه کار سختی در دیدار با لهستان داشتند اما توانستند نمایش خوبی مقابل تیم ملی ایران از خود ارائه دهند.

سرمربی ایران اضافه کرد: در دو ست اول بازنده میدان بودیم اما در ادامه توانستیم با نمایشی خوب نتیجه را جبران کنیم و در نهایت برنده این دیدار شویم. من از پایان خوب این دیدار برای شاگردانم بسیار خوشحال هستم.

لوزانو ادامه داد: از بازیکنانم برای جنگندگی که در زمین داشتند تشکر می‌کنم و خوشحالم که ضعف تیم در دریافت که در دو ست  اول قابل مشاهده بود در ست‌های بعدی اصلاح شد.

تیم ملی والیبال ایران امروز و در چارچوب دومین روز از مسابقات انتخابی المپیک با نتیجه 3 بر 2 مقابل تیم ملی والیبال کانادا به برتری رسید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار