والیبال انتخابی المپیک - ژاپن

لهستان 3 - کانادا 2 / شاگردان آنتیگا برنده اولین ماراتن پیکارها

تیم ملی والیبال لهستان در نخستین دیدار پنج سته مسابقات انتخابی المپیک به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سومین دیدار روز نخست رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک 2016 ریو، از ساعت 11 . 30 به وقت ایران آغاز شد. دو تیم لهستان و کانادا در این دیدار به مصاف هم رفتند و در پایان این تیم لهستان بود که موفق شد با نتیجه 3 بر 2 به پیروزی دست پیدا کند. 

شاگردان استفان آنتیگا در این مسابقه در ست‌های اول و سوم و پنجم با نتایج 25 بر 18، 25 بر 21 و 15 بر 9 حریف خود را شکست دادند و دو ست دوم و چهارم را با حساب 25 بر 17 و 25 بر 18 به تیم ملی کانادا واگذار کردند.

بارتوش کورک با کسب 21 امتیاز برای لهستان، امتیازآورترین بازیکن این میدان لقب گرفت. جان گاردن پرین هم 18 امتیاز برای تیم کانادا کسب کرد تا امتیاز آورترین بازیکن تیمش باشد.

تیم ملی والیبال کانادا در دومین روز این مسابقات صبح فردا از ساعت 5 و 30 به مصاف تیم ایران خواهد رفت و لهستانی‌ها هم با تیم ملی فرانسه دیدار خواهند کرد.

رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک از امروز (هشتم خرداد) آغاز شده است و تا شانزدهم خرداد ادامه خواهد داشت. در پایان این مسابقات سه تیم نخست گروه به همراه بهترین تیم آسیایی راهی المپیک 2016 ریو خواهند شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار