مظفری:پیروزی مقابل کانادا بسیار مهم بود / از عملکرد ملی‌پوشان لذت بردم

کارشناس والیبال ایران گفت: کسب پیروزی در دیدار با کانادا برای تیم ملی ایران بسیار مهم بود و قطعا این دو امتیاز به صعود ایران کمک خواهد کرد.

ایرج مظفری در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد تیم ملی ایران در دو دیدار مسابقات انتخابی المپیک گفت: امتیاز گرفتن از  بازی با کانادا برای تیم ملی ایران بسیار مهم بود. خوشبختانه نمایش خوب و جنگنده تیم ملی  ایران موجب شد که دو امتیاز شیرین برای ما بدست بیاید.

وی ادامه داد: در هر دو دیداری که تیم ملی ایران برگزار کرد، از سه نظر شاخص بودیم. اول اینکه کاملا مشخص است که بازیکنان از لحاظ بدنی و فیزیکی در شرایط ایده‌آلی به سر می‌برند که این موضوع بی شک حاصل پشت سر گذاشتن تمرینات اصولی در بخش بدنسازی است.

این کارشناس والیبال افزود: مدافعان کناری تیم ملی والیبال ایران عملکرد بسیار خوب و منطقی داشتند و کاملا به موقع انجام وظیفه کردند.

مظفری با اشاره به پیروزی در دیدار با استرالیا گفت: این که بعد از مدت‌ها تیم ملی ایران یک تورنمنت را به این خوبی آغاز کرد نکته بسیار مثبتی محسوب می‌شود که نباید آن را نادیده گرفت. نمایش خوب مقابل استرالیا آن هم در دیدار نخست روحیه بازیکنان را تقویت کرد.

سرمربی اسبق تیم ملی جوانان ایران درباره ارزیابی خود از عملکرد لوزانو در این دو دیدار گفت: نمایش تیم ملی ایران کاملا گویای تبحر بالای لوزانو است. تفاوت مربی‌ها در تورنمنت‌های مهم مشخص می‌شود و لوازنو نشان داد تا چه حد تاثیرگذاری یک مربی می‌تواند حائز اهمیت باشد.

مظفری ادامه داد: باید به این نکته هم اشاره کنم که حضور تیم ملی والیبال یک هفته زودتر از آغاز مسابقات تصمیم کاملا حرفه‌ ای بود و به تیم ملی کمک قابل توجهی کرد.

این کارشناس والیبال در پایان خاطرنشان کرد: از تماشای نمایش ملی‌پوشان ایران در هر دو دیدار لذت بردم. هرچند نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد اما این بچه ها شایسته حضور در المپیک هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار