لزوم همکاری بیشتر سازمان غذا و داور و وزارت ورزش

معاون امور اجتماعی وزارت بهداشت از لزوم همکاری بیشتر سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت برای کاهش توزیع مکمل های ورزشی قاچاق در باشگاه ها خبر داد.

سید محمد مهدی ایازی معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت، درمان وآموزش پزشکی در گفت وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه دو موضوع استاندارد سازی مکمل‌ها و مصرف منطقی آنها بسیار حائز اهمیت است، گفت: مصرف مکمل ها در دوران بارداری بسیار اهمیت دارد و بر روی رشد جنین و کودک موثر است.

وی در خصوص توزیع مکمل‌های ورزشی در باشگاه‌ها هشدار داد و عنوان کرد: متاسفانه در خصوص توزیع مکمل‌های ورزشی در باشگاه ها از سوی وزارت ورزش نظارت کافی صورت نمی‌گیرد.

معاون امور اجتماعی وزیر بهداشت افزود: در مواردی استفاده از مکمل‌های ورزشی قاچاق و تقلبی در باشگاه ها دیده شده که عواقب سنگینی را برای سلامت ورزشکاران در پی داشته است که امیدواریم با همکاری سازمان غذا و دارو و وزارت ورزش  بتوانیم این مشکل را برطرف و آگاهی لازم را در این خصوص به مردم بدهیم تا کمتر شاهد آسیب به ورزشکاران کشور باشیم.

وی تاکید کرد: اطلاعات جمع آوری شده نشان دهنده استفاده و مصرف مکمل‌های تقلبی در باشگاه های ورزشی است که این موضوع به دغدغه اصلی وزارت بهداشت تبدیل شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار