عزت اللهی: دیدار دوستانه با قرقیزستان و مقدونبه بهتر از نداشتن بازی است

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر چند قرقیزستان و مقدونیه حریفان چندان مطرحی نیستند اما دیدار با این تیم ها بهتر از نداشتن بازی تدارکاتی است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سعید عزت اللهی درباره شرایط  اردوی تیم ملی،  گفت: در سه روز گذشته تمرینات به خوبی برگزار شده و بازیکنان با تمام  وجود در تمرینات شرکت می‌کنند. 2 بازی دوستانه پیش رو داریم و امیدوارم این دیدارها برای آماده سازی تیم ملی در آستانه رقابت‌های انتخابی جام جهانی گامی بزرگ باشد.

وی درباره ضعف تیم های قرقیزستان و مقدونیه بیان کرد: به هر حال برگزاری بازی با این تیم ها بهتر از نداشتن بازی تدارکاتی است. این  دیدارها حداقل بازی های دوستانه ای  است که برای ما در نظر گرفته شده و امیدوارم در آینده به خواسته‌های کادر فنی بیشتر توجه شود.

عزت اللهی در رابطه با عملکرد این فصلش در تیم روستوف گفت: در  نیم فصل اول لیگ روسیه به دلیل نداشتن ITC بازی نکردم اما در نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم. تیم ما در کورس قهرمانی حضور داشت  و با وجود اینکه بردیف من را به روستوف برده و به بازی‌ام اعتقاد دارد، اما به دلیل حساسیت مسابقات ریسک بازی کردن من برایش بالا بود. امیدوارم در فصل بعد به جایگاه بهتری برسم.

وی در مورد اینکه مدت زمان قراردادش با روستوف  گفت: یک نیم فصل دیگر با این تیم  قرارداد دارم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار