هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: هر چند سایپا در نیم فصل دوم نتایج خوبی نگرفت اما کی روش برای دعوت بازیکنان عملکرد شخصی آن ها را زیر نظر می گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی ترابی درباره تفاوت این اردوی کنونی  تیم ملی با اردوهای قبلی ‌ گفت: اول از همه باید خدا را شکر کنم که در لیست کی‌روش قرار گرفتم و امیدوارم با ارائه عملکردی خوب بتوانم پاسخ اعتماد وی را بدهم.

وی افزود: درباره اردو هم باید بگویم که به نظرم در این اردو بازیکنان جوان‌تری به تیم ملی اضافه شدند. همه بازیکنان از جمله خود من انگیزه بسیار زیادی برای حضور در اردوی تیم ملی داریم. امیدوارم که با همکاری هم، بتوانیم اردوی خوبی را رقم بزنیم.

ترابی درباره این که با توجه به نتایج ضعیف سایپا، انتظار دعوت شدن به تیم ملی را داشت یا خیر، بیان کرد: کی‌روش ثابت کرده برای دعوت بازیکنان به تیم ملی، عملکرد شخصی آن ها را زیر نظر می گیرد. من برای سایپا کم نگذاشتم. خدا را شکر  کی‌روش  به تیم ملی دعوتم کرد. تلاش می‌کنم پاسخ اعتماد وی را بدهم.

هافبک سایپا درباره اینکه آیا پیشنهادی از سوی باشگاه پرسپولیس دریافت کرده یا خیر، گفت تا کنون کسی با من صحبت نکرده و از باشگاه هم تماسی نداشتم.  با سایپا قرارداد دارم و هر تصمیمی ‌آنها بگیرند، می‌پذیرم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۰۷ خرداد ۱۳۹۵
من نمیدونم چرا هی میرن مربی گرون میگیرن ؟ خب وقتی ما بلد نیستیم چه جوری باید توپ بزنیم بهترین مربی ها رو هم بیاریم بازم در جا میزنیم . به نظر من به جای مربی گرون باید بازیکن معروفذبیاریم تا بازیکنامون توپ زدن رو ازش یاد بگیرن
آخرین اخبار