طبق آخرین اعلام توئیتر، در زمان پاسخگویی به یک توئیت اسامی دیگر در این محدوده 140 کاراکتری محاسبه نمی شوند.

به گزارش دریچه فناوری  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در روزهای آغازین امسال شایعه ای مبنی بر بر اینکه توئیتر می خواهد محدوده 140 کاراکتری برای توئیت ها را به 10 هزار برساند، منتشر شد اما این کار هیچ گاه انجام نشد.

توئیتر امروز خبر داد؛ از این پس بخش هایی از جملات در شمارش محاسبه نمی شوند که در نتیجه این اقدام محدوده یاد شده قطعا به رقمی فراتر از میزان مشخص شده قبلی می رسد .


تغییر برنامه افزایش کاراکتر توئیتر


براساس اعلام توئیتر، وقتی به یک توئیت پاسخ می دهید، اسامی دیگر در این محدوده 140 کاراکتری محاسبه نمی شوند.

ضمائم رسانه ای شامل عکس، فایل های گیف، ویدئو و کوت توئیت ها دیگر محاسبه نخواهند شد. با این تغییرات هر توئیت جدیدی که با یک نام کاربری شروع شود برای تمامی دنبال کنندگان شما ارسال خواهد شد؛ به این معنی که، استفاده از کاراکتر ".@” دیگر برای این منظور ضروری نیست و اگر بخواهید که همه دنبال کننده های شما پاسخ تان را ببینند میتوانید آن را ریتوئیت کنید.

پیش از این توئیت هایی که با نام کاربری شروع می شدند فقط برای کاربرانی قابل رویت بودند که هم شخص توئیت کننده و هم فرد نام برده شده را دنبال می کردند که حالا با این تغییر رویه چیز دیگری خواهد بود.

توئیتر اعلام کرده که این تعییرات ظرف ماه های آتی اتفاق خواهند افتاد، هرچند که همه کاربران هم امکان دریافت این تغییرات به صورت آنی را نخواهند داشت.


تغییر برنامه افزایش کاراکتر توئیتر


جک دورسی مدیرعامل این شرکت نیز در مطلبی که برای نشریه ورج ارسال کرده اینطور آورده است: این قابل توجه ترین تغییری است که در ماه های اخیر در توئیتر اعمال شده و امیدوارم که در نتیجه آن، گفتگوهای بیشتری  از طریق این پلتفرم اتفاق بیافتد. 

دورسی تصریح کرد؛ شمارش نام های کاربری و در نظر گرفتن آنها در محدوده 140 کاراکتر مانع از شکل گیری گفتگو در این شبکه اجتماعی می شود.


منبع: فون آرنا


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار