بندرعباس؛

پایان خرداد آخرین فرصت معافیت مالیاتی در قشم

آخرین فرصت بهره مندی از معافیت مالیاتی در جزیره قشم 31 خرداد 95است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس،معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: براساس ماده 13 قانون مناطق آزاد کشور، معافیت مالیات بردرآمد و دارایی در این مناطق از جمله قشم به فعالانی اختصاص می یابد که مجوز آنان را منطقه آزاد قشم صادر کرده باشد .
کیهان عباسیان با اشاره به دو نوبت فرصتی که پارسال به فعالان اقتصادی قشم در ارتباط با تمدید مجوز ارائه شده بود، افزود : آخر خرداد ماه امسال آخرین فرصت تمدید مجوز فعالان اقتصادی در قشم است و زمان آن به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.
وی گفت:فعالان اقتصادی این منطقه تنها با داشتن مجوز معتبر این سازمان از پرداخت مالیات معاف خواهند بود.
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم افزود : همه فعالان اقتصادی بدون مجوز معتبر و همچنین صنوفی که گزارش عملکرد خود را تا پایان خرداد ماه امسال به مدیریت نظارت بر عملکرد فعالان اقتصادی این سازمان ارائه نکنند، تابع قوانین و مقررات مالیات سرزمین اصلی خواهند شد.
عباسیان افزود : داشتن مجوز معتبر از واحدهای مرتبط با سازمان منطقه آزاد قشم تنها دلیل قانونی برای معافیت از پرداخت مالیات است .
معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به مجوز رسمی تنها 40 واحد دفتر املاک در این جزیره گفت :بیش از 300 واحد دفتر املاک بدون مجوز رسمی در نقاط مختلف این جزیره در حال فعالیت هستند که تا پایان خرداد ماه فرصت دارند از سازمان منطقه آزاد قشم به عنوان تنها مراجع قانونی مجوز دریافت کنند.
وی از همه صنوف منطقه آزاد قشم درخواست کرد در زمان تعیین شده با مراجعه به مدیریت نظارت بر عملکرد فعالان اقتصادی واقع در اسکله بهمن ضلع جنوبی اداره بنادر و امور پایانه ها برای تمدید مجوز و یا دریافت مجوز فعالیت از این نهاد قانونی، اقدام کنند.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.