خرمشهر ظرفیت تبدیل به قطب صادرات نوشیدنی را دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون توسعه صنایع و معادن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در خرمشهرگفت: با توجه به شرایط بازار منطقه به‌ویژه عراق و طرفیت صادراتی موجود در خرمشهر این واحد تولیدی می‌تواند به قطب صادرات نوشیدنی تبدیل شود.

حمید عسکری افزود: مجموعه شرکت نوشابه‌سازی خرمشهر متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) چند سالی در تعطیلی به سر می‌برد و قرار بود آن را بفروشند مشتری‌های خوبی هم داشت.

وی گفت: خوشبختانه مجموعه ستاد اجرایی نگاه مثبتی به ما داشتند و با شرط احیا این واحد تولیدی آن را با قیمت مناسبی به شرکت بهنوش واگذار کردند، اکنون با هزینه اعتباری قریب به 12میلیارد تومان این واحد به بهره‌برداری رسیده است.

معاون توسعه صنایع و معادن بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه یکی از اهداف استقرار خط تولید شرکت بهنوش در خرمشهر ورود به بازار کشورهای همسایه است افزود: با توجه به شرایط بازار منطقه به‌ویژه عراق و پتانسیل صادراتی موجود در خرمشهر این واحد تولیدی می‌تواند به قطب صادرات نوشیدنی تبدیل شود.

عسکری گفت: این واحد تولیدی نخست محل انبار و توزیع شرکت بهنوش ایران بود اما اکنون خط تولید آن راه‌اندازی شده و در ادامه توسعه همچنین تقویت صادرات شرکت می‌تواند میزان قابل‌توجهی فرصت شغلی در خرمشهر ایجاد کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.