اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریالی ویژه شهرک‌های صنعتی آبادان تصویب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛صلبوخی رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی آبادان گفت: با توجه به امکانات، خدمات، زیرساختهای موجود در شهرکهای صنعتی، حمایت سازمان منطقه آزاد اروند، مجاورت با مرز و آبهای خلیج فارس و همچنین وجود منابع انرژی همچون نفت، گاز، پالایشگاه و پتروشیمی، موقعیت بسیار خاص و استراتژیکی برای حضور سرمایه‌گذاران مهیا شده است.

رضا صلبوخی  افزود: براین اساس رتبه نخست را در شاخص‌های احیای واحدهای صنعتی، انعقاد قرارداد و واگذاری زمین به متقاضیان و جذب سرمایه‌گذار خارجی در استان را به دست آورده ایم.

وی گفت: به منظور حمایت از صنعت و اشتغال تاکنون موفق به دریافت اعتباری بالغ بر ۱٤٠میلیارد ریال برای ١١ واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرکهای صنعتی آبادان از طریق کارگروه ستاد اقتصاد مقاومتی استان خوزستان شده ایم.

رئیس شهرک های صنعتی آبادان افزود: این میزان اعتبار برای نوسازی ماشین آلات، توسعه صنایع و سرمایه در گردش مصوب شد.

صلبوخی در بخش دیگری از سخنان خود، بازدید رئیس دادگستری آبادان از شهرکهای صنعتی را نشان دهنده حمایت قوه قضائیه از صنعت و اشتغال خواند و گفت: این بازید به ما دلگرمی می‌دهد که در ادامه مسیر حرکت و توسعه، همتی مضاعف داشته باشیم.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس دادگستری آبادان و حمایت قاطعانه قوه قضائیه از صنعت و صنعتگران افزود: راه‌اندازی شعبه انرژی دادگستری آبادان اقدامی شایسته است که ضمن ایجاد انگیزه در صنعتگران و سرمایه‌گذاران سبب تسریع در روند رسیدگی به مشکلات حقوقی آن‌ها نیز می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.